Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Suradnja roditelja i nastavnika u srednjoj školi i informacijsko-komunikacijska tehnologija koja se koristi u ovoj suradnji (CROSBI ID 691058)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Šprem, Mirna ; Hajdin, Goran ; Konecki, Mario Suradnja roditelja i nastavnika u srednjoj školi i informacijsko-komunikacijska tehnologija koja se koristi u ovoj suradnji // MIPRO / Skala, Karolj (ur.). 2019. str. 561-565

Podaci o odgovornosti

Šprem, Mirna ; Hajdin, Goran ; Konecki, Mario

hrvatski

Suradnja roditelja i nastavnika u srednjoj školi i informacijsko-komunikacijska tehnologija koja se koristi u ovoj suradnji

Kroz povijest se mijenjao odnos roditelja prema nastavniku i vlastitom djetetu. Nastavnici su stručnjaci za odgoj i obrazovanje, a roditelji bi trebali najbolje poznati svoju djecu. Za dobrobit djeteta, za njegov razvoj i napredak kroz što kvalitetnije obrazovanje potpomognuto korištenjem informacijsko-komunikacijske tehnologije važna je suradnja roditelja i nastavnika. U ovom radu opisan je pojam suradnje i važnost suradnje nastavnika i roditelja za dobrobit djeteta. Da bi se shvatilo zašto je suradnja roditelja i nastavnika važna, izrađen je kratki pregled dosadašnjih istraživanja vezanih za temu rada. U radu su također izdvojeni otvoreni izazovi i primjeri dobre prakse. U istraživačkom dijelu rada prikazani su rezultati istraživanja suradnje roditelja i nastavnika u srednjim školama, po uzoru na prethodna istraživanja. Prema rezultatima provedenog istraživanja, roditelji i nastavnici smatraju međusobnu suradnju vrlo važnom za uspjeh i napredak učenika. Navode kako kroz zajedničku suradnju mogu pomoći učeniku da ostvari svoj maksimum. Iako su svjesni koje su njene prednosti, kroz intervju se nije stekao dojam da suradnju i njezine mogućnosti u potpunosti koriste za boljitak djeteta odnosno učenika, što ostavlja prostor za daljnji napredak i usmjeravanje ove vrste suradnje. Informacijsko-komunikacijska tehnologija u mnogim segmentima pruža brži i učinkovitiji način komunikacije. U okviru istraživanja provedenog za potrebe ovog rada istraženo je u kojem obliku roditelji i nastavnici koriste ovu vrstu tehnologije u svrhu bolje i učinkovitije komunikacije i suradnje.

nastavnik ; roditelj ; suradnja ; obrazovanje ; informacijsko-komunikacijska tehnologija ; srednja škola ; školsko ozračje ; etos škole

nije evidentirano

engleski

Parent Teacher Collaboration in High School and the Information and Communication Technology used in the Collaboration

nije evidentirano

teacher ; parent ; cooperation ; education ; information and communication technology ; high school ; school atmosphere ; school ethos

nije evidentirano

Podaci o prilogu

561-565.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

MIPRO 2019, 42. International Convention. Proceedings.

Skala, Karolj

Opatija: Hrvatska udruga za informacijsku i komunikacijsku tehnologiju, elektroniku i mikroelektroniku - MIPRO

1847-3938

1847-3946

Podaci o skupu

MIPRO 2019

predavanje

20.05.2019-24.05.2019

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti, Pedagogija