Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1064071

Utjecaj perciprianog pritiska interesno- utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća


Lučić, Andrea
Utjecaj perciprianog pritiska interesno- utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća // EFZG working paper series, 1 (2020), 04; 1-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1064071 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj perciprianog pritiska interesno- utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća

Autori
Lučić, Andrea

Izvornik
EFZG working paper series (1849-6857) 1 (2020), 04; 1-16

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Održiva marketinška orijentacija ; interesno-utjecajne skupine ; održivi marketing ; Hrvatska

Sažetak
Primjena orijentacije prema dionicima «nužna je za uspostavljanje i napredak etičkog donošenja odluka u svim marketinškim aktivnostima». Proaktivnost u društvenoj odgovornosti povezana je sa sve većim pritiscima organizacijskih dionika i dionika zajednice. Cilj ovog rada je istražiti održivu marektinšku orijentaciju iz perspektive višestrukih dionika procesa koji nepobitno utječu na oblikovanje strategije i to iz percepcije meandžera o pritisku različitih dionika na oblikovanje strategije. Održiva marketinška orijentacija promatrana je i mjerena kroz njena tri sastavna formativna elementa: strateška integracija, društvena uključenost i etičke sposobnosti. Istovremeno, pratio se percipirani pritisak izdvojenih interesno-utjecajnih skupina: vlasnika, zaposlenika, potrošača, dobavljača, konkurencije, državnih institucija, neprofitnih udruga te Europske Unije. U sklopu kvanitativnog istraživanaj prikupljeno je 172 poduzeća iz populacije 1000 najuspješnihih hrvatskih poduzeća. Rezultati analize upućuju na to da na stratešku integriranost statistički značajno, a pozitivno utječu zakon i zaposlenici, na društvenu uključenost zakon dok na etičke sposobnosti zakon, vlasnici i zaposlenici pozitivno dok nevladine neprofitne organizacije utječu negativno i statistički znčajno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Andrea Lučić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Lučić, Andrea
Utjecaj perciprianog pritiska interesno- utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća // EFZG working paper series, 1 (2020), 04; 1-16 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Lučić, A. (2020) Utjecaj perciprianog pritiska interesno- utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća. EFZG working paper series, 1 (04), 1-16.
@article{article, author = {Lu\v{c}i\'{c}, A.}, year = {2020}, pages = {1-16}, keywords = {Odr\v{z}iva marketin\v{s}ka orijentacija, interesno-utjecajne skupine, odr\v{z}ivi marketing, Hrvatska}, journal = {EFZG working paper series}, volume = {1}, number = {04}, issn = {1849-6857}, title = {Utjecaj perciprianog pritiska interesno- utjecajnih skupina na elemente odr\v{z}ive marketin\v{s}ke orijentacije hrvatskih poduze\'{c}a}, keyword = {Odr\v{z}iva marketin\v{s}ka orijentacija, interesno-utjecajne skupine, odr\v{z}ivi marketing, Hrvatska} }