Utjecaj perciprianog pritiska interesno- utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća (CROSBI ID 279084)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Lučić, Andrea
hrvatski
Utjecaj perciprianog pritiska interesno- utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća
Primjena orijentacije prema dionicima «nužna je za uspostavljanje i napredak etičkog donošenja odluka u svim marketinškim aktivnostima». Proaktivnost u društvenoj odgovornosti povezana je sa sve većim pritiscima organizacijskih dionika i dionika zajednice. Cilj ovog rada je istražiti održivu marektinšku orijentaciju iz perspektive višestrukih dionika procesa koji nepobitno utječu na oblikovanje strategije i to iz percepcije meandžera o pritisku različitih dionika na oblikovanje strategije. Održiva marketinška orijentacija promatrana je i mjerena kroz njena tri sastavna formativna elementa: strateška integracija, društvena uključenost i etičke sposobnosti. Istovremeno, pratio se percipirani pritisak izdvojenih interesno-utjecajnih skupina: vlasnika, zaposlenika, potrošača, dobavljača, konkurencije, državnih institucija, neprofitnih udruga te Europske Unije. U sklopu kvanitativnog istraživanaj prikupljeno je 172 poduzeća iz populacije 1000 najuspješnihih hrvatskih poduzeća. Rezultati analize upućuju na to da na stratešku integriranost statistički značajno, a pozitivno utječu zakon i zaposlenici, na društvenu uključenost zakon dok na etičke sposobnosti zakon, vlasnici i zaposlenici pozitivno dok nevladine neprofitne organizacije utječu negativno i statistički znčajno.
Održiva marketinška orijentacija ; interesno-utjecajne skupine ; održivi marketing ; Hrvatska
nije evidentirano
engleski
Utjecaj perciprianog pritiska interesno- utjecajnih skupina na elemente održive marketinške orijentacije hrvatskih poduzeća
nije evidentirano
Održiva marketinška orijentacija ; interesno-utjecajne skupine ; održivi marketing ; Hrvatska
nije evidentirano