Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Medijska pismenost kao element zaštite djece u ulozi potrošača (CROSBI ID 66675)

Prilog u knjizi | ostalo | međunarodna recenzija

Lučić, Andrea ; Tušup, Tea Medijska pismenost kao element zaštite djece u ulozi potrošača // Financijska pismenost i socijalizacija djece kao potrošača / Filipović, Jelena ; Brečić, Ružica (ur.). Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2018. str. 77-92

Podaci o odgovornosti

Lučić, Andrea ; Tušup, Tea

hrvatski

Medijska pismenost kao element zaštite djece u ulozi potrošača

Unatoč tome što su mediji medij važan izvor informiranja i komunikacije, dolazi do preispitivanja mnogih etičkih pitanja u svrhu eliminiranja eventualnih manipulacija kojima se oglasi služe. Budući da se djeca svakodnevno susreću s oglasima, zbog pomanjkanja iskustva i njihove lakovjernosti, ne mogu biti svjesna kakvim su sve sadržajima izložena. Dovodi se u pitanje vjerodostojnost izvora poruke, manipulativna priroda komunikacije kao i namjera s kojom se proizvodi i usluge prezentiraju u oglasima. Rad ima za cilj promicati kvalitetniji odgoj i medijsku pismenost, kako bi se unaprijedila svijest djece o izloženosti oglasa i mogućnost kritičke analize. U radu je opisana uloga medija u području razvoja i funkcioniranja djece kroz analizu učinaka oglasa na djecu te etičke izazove s kojima se susreće oglašivačka industrija. Također, analiziran je učinak medijske pismenosti kao elementa zašite djece kao potrošača kroz edukaciju i utjecaj koji imaju roditelji. Rad donosi zaključak kako radi dobrobiti djece važno medijski opsimenjavati djecu od najranije dobi jednako kao i roditelje te odgajatelje.

mediji, oglašavanje, medijska pismenost, djeca potrošači

nije evidentirano

engleski

Media literacy as consumer protection element of children as consumers

nije evidentirano

Media, Advertising, Media literacy, Children as consumers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

77-92.

objavljeno

Podaci o knjizi

Financijska pismenost i socijalizacija djece kao potrošača

Filipović, Jelena ; Brečić, Ružica

Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

2018.

978-953-346-054-6

Povezanost rada

Ekonomija