Medijska pismenost kao element zaštite djece u ulozi potrošača (CROSBI ID 66675)
Prilog u knjizi | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Lučić, Andrea ; Tušup, Tea
hrvatski
Medijska pismenost kao element zaštite djece u ulozi potrošača
Unatoč tome što su mediji medij važan izvor informiranja i komunikacije, dolazi do preispitivanja mnogih etičkih pitanja u svrhu eliminiranja eventualnih manipulacija kojima se oglasi služe. Budući da se djeca svakodnevno susreću s oglasima, zbog pomanjkanja iskustva i njihove lakovjernosti, ne mogu biti svjesna kakvim su sve sadržajima izložena. Dovodi se u pitanje vjerodostojnost izvora poruke, manipulativna priroda komunikacije kao i namjera s kojom se proizvodi i usluge prezentiraju u oglasima. Rad ima za cilj promicati kvalitetniji odgoj i medijsku pismenost, kako bi se unaprijedila svijest djece o izloženosti oglasa i mogućnost kritičke analize. U radu je opisana uloga medija u području razvoja i funkcioniranja djece kroz analizu učinaka oglasa na djecu te etičke izazove s kojima se susreće oglašivačka industrija. Također, analiziran je učinak medijske pismenosti kao elementa zašite djece kao potrošača kroz edukaciju i utjecaj koji imaju roditelji. Rad donosi zaključak kako radi dobrobiti djece važno medijski opsimenjavati djecu od najranije dobi jednako kao i roditelje te odgajatelje.
mediji, oglašavanje, medijska pismenost, djeca potrošači
nije evidentirano
engleski
Media literacy as consumer protection element of children as consumers
nije evidentirano
Media, Advertising, Media literacy, Children as consumers
nije evidentirano
Podaci o prilogu
77-92.
objavljeno
Podaci o knjizi
Financijska pismenost i socijalizacija djece kao potrošača
Filipović, Jelena ; Brečić, Ružica
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
2018.
978-953-346-054-6