Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi (CROSBI ID 19067)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena) | međunarodna recenzija

Vidulin, Sabina ; Plavšić, Marlena ; Žauhar, Valnea Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi. Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2020

Podaci o odgovornosti

Vidulin, Sabina ; Plavšić, Marlena ; Žauhar, Valnea

hrvatski

Spoznajno-emocionalno slušanje glazbe u školi

Ova glazbeno-pedagoška knjiga donosi novi, poticajniji pristup slušanju glazbe u nastavi Glazbene kulture. Vjerujući da umjetnička glazba može doprijeti do svakog uha, ovaj pristup obogaćuje onaj koji danas prevladava u školama. Dok se postojeći pristup pri slušanju glazbe pretežno usmjerava na analizu glazbenih sastavnica, novi spoznajno-emocionalni pristup proširuje se na izvan-glazbeni kontekst, potiče cjelovito doživljavanje glazbe kroz emocionalne elemente te uključuje učenice i učenike u aktivniji angažman tijekom slušanja skladbe. Spoznajno-emocionalni pristup empirijski je provjeren i rezultati, predstavljeni u knjizi, pokazuju njegove prednosti. Takav višemodalni pristup, na dokazima utemeljen, po koracima je prikazan u knjizi u primjerima artikulacije sata Glazbene kulture. Knjiga obuhvaća pet poglavlja. U prvom se opisuje fenomen slušanja glazbe, daje se pregled tradicije slušanja glazbe u školi u Hrvatskoj i prikazuje se trenutačna slika. Drugo poglavlje elaborira višemodalno slušanje i razumijevanje glazbe te navodi neke primjere njegove primjene. Treće poglavlje predstavlja spoznajno-emocionalni pristup slušanju glazbe s naglaskom na njegovoj provedbi u glazbeno- pedagoškom kontekstu. U četvrtom su poglavlju detaljno razrađene četiri priprave koje slijede taj pristup. Završno, peto poglavlje donosi rezultate istraživanja u školi u kojem su uspoređeni standardni i spoznajno-emocionalni pristup. Knjigu obogaćuju crteži koje su izradili učenici i učenice potaknuti slušanjem skladbi.

slušanje glazbe, glazbeno-pedagoški kontekst, nastava glazbene kulture, standardni pristup, spoznajno-emocionalni pristup

nije evidentirano

engleski

Cognitive-emotional music listening in school

nije evidentirano

music listening, music-pedagogical context, teaching musical culture, standard approach, cognitive-emotional approach

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Pula: Sveučilište Jurja Dobrile u Puli ; Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci

2020.

978-953-8278-39-6

297

objavljeno

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija