Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Online sustav za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju (CROSBI ID 278823)

Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Đurović, Gordan ; Holenko Dlab, Martina ; Hoić- Božić, Nataša Online sustav za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju // Infotrend, 213 (2019), Q4; 42-45

Podaci o odgovornosti

Đurović, Gordan ; Holenko Dlab, Martina ; Hoić- Božić, Nataša

hrvatski

Online sustav za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju

Razumijevanje gradiva u STEM obrazovanju počiva na stečenom znanju pa se za postizanje kvalitetnih rezultata od studenata očekuje kontinuirano praćenje nastave i učenje. U radu se opisuje istraživanje o razvoju online sustava za vrednovanje znanja u STEM obrazovanju koje je provedeno na Odjelu za informatiku Sveučilišta u Rijeci. Predloženi sustav za online vrednovanje se sastoji od tri modela: domene, studenta i aktivnosti, a ugrađen je i modul za određivanje preporuka. U modelu domene predstavljeni su koncepti sadržaja i ishodi učenja. U modelu studenta pohranjeni su podaci o rezultatima prikupljenim tijekom kontinuiranog vrednovanja znanja te podaci o stilovima učenja i studentskom predznanju o digitalnim alatima. Model aktivnosti sadrži materijale i zadatke koji se rješavaju pomoću digitalnih alata. Pritom im u svladavanju određenog znanja mogu pomoći iskusniji kolege, ali i materijali potrebni za vrednovanje stečenog znanja. Modul za određivanje preporuka sadrži originalna pedagoška pravila i trebao bi motivirati studente da uče kontinuirano čime bi se ostvarili bolji rezultati.

vrednovanje znanja ; formativno vrednovanje ; STEM ; sustavi za vrednovanje ; obrazovni sustavi preporučivanja

nije evidentirano

engleski

Online system for knowledge assessment in STEM education

nije evidentirano

formative evaluation ; evaluation system ; knowledge assessment ; STEM ; Educational Recommender System

nije evidentirano

Podaci o izdanju

213 (Q4)

2019.

42-45

objavljeno

1330-0393

1332-6414

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Računarstvo

Poveznice