Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1062762

Učeničke zadruge: model učenja o participaciji i (društvenom) poduzetništvu unutar odgojnoobrazovnog sustava


Vidović, Davorka; Grubišić-Čabo, Marita
Učeničke zadruge: model učenja o participaciji i (društvenom) poduzetništvu unutar odgojnoobrazovnog sustava, 2019. (izvješće).


CROSBI ID: 1062762 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učeničke zadruge: model učenja o participaciji i (društvenom) poduzetništvu unutar odgojnoobrazovnog sustava
(School cooperatives: a model of learning about participation and (social) entrepreneurship within the educational system)

Autori
Vidović, Davorka ; Grubišić-Čabo, Marita

Izvornik
Obrazovna zviždaljka - Tematski izvještaj

Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, izvješće

Godina
2019

Ključne riječi
učenička zadruga ; participacija ; društveno poduzetništvo ; zadruga ; obrazovanje ; demokracija
(school cooperative ; participation ; social entrepreneurship ; cooperative ; education ; democracy)

Sažetak
Učeničke zadruge imaju dugu povijest u hrvatskom odgojno-obrazovnom i zadružnom sustavu. Osim toga, gotovo su jedinstven model praktičnog zadružnog učenja integriranoga u odgojno-obrazovni sustav. Učeničke zadruge model su praktičnog razvoja poduzetničkih i demokratskih kompetencija kroz suradnju, solidarnost, brigu o zajednici i okolišu, kao temeljna zadružna načela. Kako zapravo funkcioniraju učeničke zadruge danas? I kakva je njihova uloga u odgojno-obrazovnom sustavu? Na koji način poštuju zadružna načela i na koji način doprinose participaciji, demokratskom odlučivanju i (društvenom) poduzetništvu kod učenika zadrugara? S kakvim se poteškoćama susreću i kako se može unaprijediti okvir oko učeničkih zadruga, kako bi njegov potencijal mogao potpunije ostvariti? Neki od ciljeva ovog rada su pokušati ponuditi odgovore na ova pitanja. No, prije svega, važno nam je ukazati na učeničke zadruge, koje, čini nam se, nisu dovoljno vidljive, prepoznate i vrednovane kao poligon za praktično učenje i izgradnju vrijednih kompetencija kod mladih.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Politologija, Sociologija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Profili:

Avatar Url Davorka Vidović (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada oz.goo.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vidović, Davorka; Grubišić-Čabo, Marita
Učeničke zadruge: model učenja o participaciji i (društvenom) poduzetništvu unutar odgojnoobrazovnog sustava, 2019. (izvješće).
Vidović, D. & Grubišić-Čabo, M. (2019) Učeničke zadruge: model učenja o participaciji i (društvenom) poduzetništvu unutar odgojnoobrazovnog sustava. Obrazovna zviždaljka - Tematski izvještaj. Izvješće.
@unknown{unknown, year = {2019}, keywords = {u\v{c}eni\v{c}ka zadruga, participacija, dru\v{s}tveno poduzetni\v{s}tvo, zadruga, obrazovanje, demokracija}, title = {U\v{c}eni\v{c}ke zadruge: model u\v{c}enja o participaciji i (dru\v{s}tvenom) poduzetni\v{s}tvu unutar odgojnoobrazovnog sustava}, keyword = {u\v{c}eni\v{c}ka zadruga, participacija, dru\v{s}tveno poduzetni\v{s}tvo, zadruga, obrazovanje, demokracija} }
@unknown{unknown, year = {2019}, keywords = {school cooperative, participation, social entrepreneurship, cooperative, education, democracy}, title = {School cooperatives: a model of learning about participation and (social) entrepreneurship within the educational system}, keyword = {school cooperative, participation, social entrepreneurship, cooperative, education, democracy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font