Učeničke zadruge: model učenja o participaciji i (društvenom) poduzetništvu unutar odgojnoobrazovnog sustava (CROSBI ID 786909)
Druge vrste radova | izvještaj
Podaci o odgovornosti
Vidović, Davorka ; Grubišić-Čabo, Marita
hrvatski
Učeničke zadruge: model učenja o participaciji i (društvenom) poduzetništvu unutar odgojnoobrazovnog sustava
Učeničke zadruge imaju dugu povijest u hrvatskom odgojno-obrazovnom i zadružnom sustavu. Osim toga, gotovo su jedinstven model praktičnog zadružnog učenja integriranoga u odgojno-obrazovni sustav. Učeničke zadruge model su praktičnog razvoja poduzetničkih i demokratskih kompetencija kroz suradnju, solidarnost, brigu o zajednici i okolišu, kao temeljna zadružna načela. Kako zapravo funkcioniraju učeničke zadruge danas? I kakva je njihova uloga u odgojno-obrazovnom sustavu? Na koji način poštuju zadružna načela i na koji način doprinose participaciji, demokratskom odlučivanju i (društvenom) poduzetništvu kod učenika zadrugara? S kakvim se poteškoćama susreću i kako se može unaprijediti okvir oko učeničkih zadruga, kako bi njegov potencijal mogao potpunije ostvariti? Neki od ciljeva ovog rada su pokušati ponuditi odgovore na ova pitanja. No, prije svega, važno nam je ukazati na učeničke zadruge, koje, čini nam se, nisu dovoljno vidljive, prepoznate i vrednovane kao poligon za praktično učenje i izgradnju vrijednih kompetencija kod mladih.
učenička zadruga ; participacija ; društveno poduzetništvo ; zadruga ; obrazovanje ; demokracija
nije evidentirano
engleski
School cooperatives: a model of learning about participation and (social) entrepreneurship within the educational system
nije evidentirano
school cooperative ; participation ; social entrepreneurship ; cooperative ; education ; democracy
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Obrazovna zviždaljka - Tematski izvještaj
2019.
nije evidentirano
objavljeno
Povezanost rada
Ekonomija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Politologija, Sociologija