Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Medijatizacija i društvena promjena: prilog istraživanju medijatizacije politike (CROSBI ID 278777)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Peruško, Zrinjka Medijatizacija i društvena promjena: prilog istraživanju medijatizacije politike // Politička misao : Croatian political science review, 21 (2019), 2; 151-165. doi: 10.20901/pm.56.1.06

Podaci o odgovornosti

Peruško, Zrinjka

hrvatski

Medijatizacija i društvena promjena: prilog istraživanju medijatizacije politike

Članak analizira medijatizaciju kao empirijski proces i novi teorijski pristup. Raspravlja se razlika između pojmova medijacije i medijatizacije te drugi novi koncepti koje uvodi taj teorijski pristup u analizi interakcije medija i društvenih promjena. U članku se prezentiraju tri glavne perspektive u teoriji medijatizacije i najvažniji autori te prethodnici u komunikacijskoj i medijskoj teoriji i široj društveno-znanstvenoj (uglavnom sociološkoj) teoriji na kojima se istraživanja dinamike i posljedica medijatizacije danas temelje. Kulturna, materijalna i institucionalna perspektiva medijatizacije (posljednja uključuje i medijatizaciju politike) analiziraju se u odnosu na razumijevanje povijesnog perioda u kojem se odvija medijatizacija, komunikacijskih medija, širih teorijskih gabarita i rezultata empirijskih istraživanja. Zaključno se razmatra recepcija pristupa u Hrvatskoj u svjetlu napredovanja medijatizacijskih promjena iz makro perspektive medijskog sustava i iz mikro perspektive informativnih navika medijskih publika.

teorija medijatizacije ; medijatizacija politike ; sociologija medija ; politička komunikacija ; medijske publike

nije evidentirano

engleski

Mediatization and social change: a contribution for the study of mediatization of politics

nije evidentirano

Mediatization Theory ; Mediatization of Politics ; Media Sociology ; Political Communication ; Media Audiences

nije evidentirano

Podaci o izdanju

21 (2)

2019.

151-165

objavljeno

0032-3241

1846-8721

10.20901/pm.56.1.06

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Sociologija

Poveznice
Indeksiranost