Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost osobina ličnosti i kreativnosti: Medijacijski efekti kreativne samoefikasnosti i kreativnog osobnog identiteta (CROSBI ID 690708)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Pavlić, Matej ; Kramarić, Matea ; Butković, Ana Povezanost osobina ličnosti i kreativnosti: Medijacijski efekti kreativne samoefikasnosti i kreativnog osobnog identiteta // 24. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Međunarodni psihologijski znanstveni skup - Knjiga sažetaka / Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina (ur.). Zagreb, 2019. str. 115-115

Podaci o odgovornosti

Pavlić, Matej ; Kramarić, Matea ; Butković, Ana

hrvatski

Povezanost osobina ličnosti i kreativnosti: Medijacijski efekti kreativne samoefikasnosti i kreativnog osobnog identiteta

Dosadašnja istraživanja dosljedno pokazuju povezanost osobina ličnosti i kreativnosti, pri čemu su najkonzistentniji rezultati dobiveni za faktor otvorenosti ka iskustvu, koja je pozitivno povezana s kreativnosti. Novija istraživanja također ukazuju da prilikom proučavanja odnosa ličnosti i kreativnosti u obzir treba uzeti dva konstrukta vezana za kreativni pojam o sebi, kreativnu samoefikasnost i kreativni osobni identitet, kao potencijalne medijatore navedenog odnosa. U skladu s navedenim, cilj ovog istraživanja bio je provjeriti je li odnos između osobina ličnosti i kreativnosti posredovan kreativnom samoefikasnošću i kreativnim osobnim identitetom. Odnos smo odlučili provjeriti na kreativnim pojedincima koji u okviru „Četiri C“ modela kreativnosti (Kaufman i Beghetto, 2009) pripadaju kategoriji 3. razine kreativnosti, tzv. „Pro-c“ ili profesionalna kreativnost. Ovu razinu karakterizira profesionalna razina stvaralaštva i kreativnosti, iako se radi o pojedincima koji još nisu dosegli prestižan status. Sudionici istraživanja su bili pjevači i pjevačice iz 11 hrvatskih klapa koji su u manjim grupama ispunili anketni upitnik koji se sastojao od BFI-2 upitnika ličnosti (Soto i John, 2017), Kratke skale kreativnog pojma o sebi koja mjeri kreativnu samoefikasnost i kreativni osobni identitet (Karwowski, 2011), te nekoliko pitanja koja se odnose na procjenu kreativnosti i kreativnih postignuća, a koje su autori konstruirali za potrebe ovog istraživanja. Provedene su korelacijske i regresijske analize kako bi se provjerila povezanost između dvije dimenzije kreativnog pojma o sebi i razine kreativnog postignuća te njihova povezanost s osobinama ličnosti, kao i posredujuća uloga kreativne samoefikasnosti i kreativnog osobnog identiteta u odnosu pojedinih osobina ličnosti i kreativnosti.

kreativnost ; osobine ličnosti ; kreativna samoefikasnost ; kreativni osobni identitet

nije evidentirano

engleski

The relationship between personality traits and creativity: Mediational effects of self- efficacy and creative personal identity

nije evidentirano

creativity ; personality traits ; creative self-efficacy ; creative personal identity

nije evidentirano

Podaci o prilogu

115-115.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

24. Dani Ramira i Zorana Bujasa: Međunarodni psihologijski znanstveni skup - Knjiga sažetaka

Jelić, Margareta ; Tomas, Jasmina

Zagreb:

1849-6946

Podaci o skupu

24. međunarodni psihologijski znanstveni skup: Dani Ramira i Zorana Bujasa (DRZB 2019)

predavanje

11.04.2019-13.04.2019

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija