Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost na primjeru splitskih gimnazija (CROSBI ID 690675)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gaj, Barbara ; Brajnov Botić, Doroti ; Violić, Duško
hrvatski
Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost na primjeru splitskih gimnazija
U vremenu ubrzanog razvoja vizualne kulture, nastava vizualnih komunikacija trebala bi poticati razvijanje kritičkog mišljenja i vizualne osjetljivosti za događanja iz neposredne stvarnosti te osposobiti učenike za percipiranje umjetnosti kroz semiotički odnos slike i značenja. Ovaj rad analizira nastavni plan i program predmeta Likovna umjetnost za gimnazije i daje naglasak na nedovoljnu zastupljenost Vizualnih komunikacija kao nastavne cjeline. Cilj rada je prikazati raskorak između predloženog nastavnog programa, sadržaja udžbenika, nastave u praksi i ishoda učenja na primjeru splitskih gimnazija. Uz navedeno, provedena je anketa među učenicima završnih razreda gimnazija, kojom je jednim dijelom dobiven uvid u ishode učenja, poznavanje uloge, značenja i utjecaja vizualnih medija u edukaciji likovne umjetnosti, ali i u suvremenom društvu. Temeljem zaključaka dobivenih istraživanjem, autori daju smjernice za promjene u pristupu tumačenja vizualnih komunikacija.
nastava likovne umjetnosti ; plan i program ; udžbenici ; vizualne komunikacije ; novi mediji
nije evidentirano
engleski
The Representation of Visual Communication in the Visual Arts Curriculum on the Example of Gymnasiums in Split
nije evidentirano
visual arts classes ; curriculum ; textbooks ; visual communications ; new media
nije evidentirano
Podaci o prilogu
239-247.
2019.
objavljeno
10.31664/z4khpu.32
Podaci o matičnoj publikaciji
Mance, Ivana ; Petrinović, Martina ; Trška, Tanja
Zagreb: Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti
978-953-6089-52-9
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096