Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost na primjeru splitskih gimnazija (CROSBI ID 690675)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Gaj, Barbara ; Brajnov Botić, Doroti ; Violić, Duško Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost na primjeru splitskih gimnazija // Zbornik 4. kongresa hrvatskih povjesničara umjetnosti "Institucije povijesti umjetnosti" / Mance, Ivana ; Petrinović, Martina ; Trška, Tanja (ur.). Zagreb: Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti, 2019. str. 239-247 doi: 10.31664/z4khpu.32

Podaci o odgovornosti

Gaj, Barbara ; Brajnov Botić, Doroti ; Violić, Duško

hrvatski

Zastupljenost vizualnih komunikacija u nastavnom procesu predmeta Likovna umjetnost na primjeru splitskih gimnazija

U vremenu ubrzanog razvoja vizualne kulture, nastava vizualnih komunikacija trebala bi poticati razvijanje kritičkog mišljenja i vizualne osjetljivosti za događanja iz neposredne stvarnosti te osposobiti učenike za percipiranje umjetnosti kroz semiotički odnos slike i značenja. Ovaj rad analizira nastavni plan i program predmeta Likovna umjetnost za gimnazije i daje naglasak na nedovoljnu zastupljenost Vizualnih komunikacija kao nastavne cjeline. Cilj rada je prikazati raskorak između predloženog nastavnog programa, sadržaja udžbenika, nastave u praksi i ishoda učenja na primjeru splitskih gimnazija. Uz navedeno, provedena je anketa među učenicima završnih razreda gimnazija, kojom je jednim dijelom dobiven uvid u ishode učenja, poznavanje uloge, značenja i utjecaja vizualnih medija u edukaciji likovne umjetnosti, ali i u suvremenom društvu. Temeljem zaključaka dobivenih istraživanjem, autori daju smjernice za promjene u pristupu tumačenja vizualnih komunikacija.

nastava likovne umjetnosti ; plan i program ; udžbenici ; vizualne komunikacije ; novi mediji

nije evidentirano

engleski

The Representation of Visual Communication in the Visual Arts Curriculum on the Example of Gymnasiums in Split

nije evidentirano

visual arts classes ; curriculum ; textbooks ; visual communications ; new media

nije evidentirano

Podaci o prilogu

239-247.

2019.

objavljeno

10.31664/z4khpu.32

Podaci o matičnoj publikaciji

Mance, Ivana ; Petrinović, Martina ; Trška, Tanja

Zagreb: Društvo povjesničara umjetnosti Hrvatske ; Institut za povijest umjetnosti

978-953-6089-52-9

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Trošak objave rada u otvorenom pristupu

APC

Likovne umjetnosti, Pedagogija

Poveznice