Statistika u nastavi matematike u osnovnoj školi trenutni status i promjene koje donosi kurikularna reforma (CROSBI ID 278705)
Prilog u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Nađ, Ivan
hrvatski
Statistika u nastavi matematike u osnovnoj školi trenutni status i promjene koje donosi kurikularna reforma
Razvoj kritičkog i analitičkog mišljenja je jedan od odgojno obrazovnih ciljeva poučavanja matematike. Statistika je pogodan alat za pomoć pri ostvarenju tog cilja no nastavni plan i program matematike za osnovnu školu predviđa prvi susret sa statistikom tek u sedmom razredu osnovne škole. Anketa provedena među učiteljima matematike je pokazala da često vrlo malo pažnje pridaju poučavanju statistike, ponajviše zbog velikog broja ostalih sadržaja koje moraju odraditi s učenicima. Kurikularna reforma je donijela određene promjene i poučavanje statistike je raslojeno po svim razredima osnovne škole, od piktograma u prvom razredu do analitičkog rješavanja složenijih problema koristeći statistiku u osmom razredu. U članku se raspravlja o nekim problemima, predlažu rješenja, detaljnije/dodatne razrade, ali i dodatni (prošireni) sadržaji te prijedlozi za njihovo ostvarivanje.
statistika, matematika, kurikularna reforma
nije evidentirano
engleski
Statistics in Math (primary schools) - current status and changes coming with new curricular reform
nije evidentirano
statistics, mathematics, curricular reform
nije evidentirano
Podaci o izdanju
3 (3)
2020.
1-12
objavljeno
2623-6125
2623-5803
10.32817/amssd.3.3.1