Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Važnost rane intervencije za odgojno obrazovni proces (CROSBI ID 690596)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Koštić, Lorena ; Rukavina Ivana ; Čubrilo Franjić, Ivana Važnost rane intervencije za odgojno obrazovni proces // Interesi, potrebe i prava / Bukvić, Zlatko ; Sekušak Galešev, Snježana ; Pintarić Mlinar, Ljiljana, (ur.). 2019. str. 32-32

Podaci o odgovornosti

Koštić, Lorena ; Rukavina Ivana ; Čubrilo Franjić, Ivana

hrvatski

Važnost rane intervencije za odgojno obrazovni proces

Unazad nekoliko desetljeća, mnogo pažnje se usmjerava na ranu intervenciju u djetinjstvu. Ono se prvenstveno odnosi na tretman usmjeren ka djetetu s teškoćama u razvoju i njihovim obiteljima. Cilj je potaknuti optimalan razvoj djeteta u najranijoj razvojnoj dobi na svim razvojnim područjima radi stjecanja kompetencija za sudjelovanje u svakodnevnim aktivnostima okoline. Počinje rođenjem djeteta i traje sve do polaska u školu. Istraživanjima se, osim brojnih dobrobiti rane intervencije na daljni razvoj djeteta ali ukazuje i na ekonomsku dobit. S obzirom na to, važno je istaknuti kako rana intervencija utječe na proces odgoja i obrazovanja djece s teškoćama u razvoju u Hrvatskoj. Prema tome, cilj ovog istraživanja bit će ispitati utjecaj rane intervencije na odgoj i obrazovanje djece s teškoćama u razvoju te usporediti kvalitetu usvajanja nastavnog plana i programa s djecom koja nisu bila uključena u proces rane intervencije. Provest će se kvalitativnom metodom, polustrukturiranim intervjuima na dva područja, Sisačko-moslavačke i Istarske županije. Sudionici će biti učitelji rehabilitatori koji osposobljavaju učenike u skladu s posebnim nastavnim planom i programom (N=13). Očekujemo kako će se istraživanjem steći uvid u zastupljenost učenika s teškoćama u razvoju u tretmane prije početka pohađanja nastave, ukazati na njihove dobrobiti te pružiti preporuke za praksu.

rana intervencija, odgoj i obrazovanje, učenici s teškoćama u razvoju, dobrobiti

nije evidentirano

engleski

The importance of early intervention for school education

nije evidentirano

early intervention, education, students with disabilities, well being

nije evidentirano

Podaci o prilogu

32-32.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Bukvić, Zlatko ; Sekušak Galešev, Snježana ; Pintarić Mlinar, Ljiljana,

Podaci o skupu

Međunarodna konferencija "Interesi, potrebe i prava"

poster

24.04.2019-27.04.2019

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti