Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Računalne igre: od ideje do izdavača (CROSBI ID 690469)

Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad | domaća recenzija

Sršen, Mirko ; Orehovački, Tihomir Računalne igre: od ideje do izdavača // CASE ... / Polonijo, Mislav (ur.). 2020. str. 55-68

Podaci o odgovornosti

Sršen, Mirko ; Orehovački, Tihomir

hrvatski

Računalne igre: od ideje do izdavača

Put od ideje do izdavača u industriji računalnih igara je jako težak i nepredvidljiv. Računalna igra pod nazivom Ominous Relict služi kao primjer pretvorbe ideje u gotov proizvod te nam omogućava uvid u probleme s kojima se proizvođači računalnih igara svakodnevno susreću. Kroz rad se iznose ideje implementacije koje su se aktivno primjenjivale u razvoju Ominous Relicta. Cijela kodna baza se zasniva na mašini stanja koja pomaže pri automatizaciji pojedinih dijelova računalne igre te dodaje određeni stupanj skalabilnosti i apstrakcije. Rad sa FMOD studijom za obradu zvuka te CG programskim jezikom za proizvodnju sjenila samo su neke od tehnologija koje Ominous Relict sadrži u sebi i koje će biti opisane u ovome radu.

Ominous Relict ; razvoj računalnih igara ; FMod studio ; Aseprite

nije evidentirano

engleski

Computer Games: From Idea to Publisher

nije evidentirano

Ominous Relict ; computer games development ; FMod studio ; Aseprite

nije evidentirano

Podaci o prilogu

55-68.

2020.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Polonijo, Mislav

Rijeka: Case Publishing

1334-448X

Podaci o skupu

Razvoj poslovnih i informatičkih sustava (CASE 2020)

predavanje

24.02.2020-25.02.2020

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti