Računalne igre: od ideje do izdavača (CROSBI ID 690469)
Prilog sa skupa u časopisu | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Sršen, Mirko ; Orehovački, Tihomir
hrvatski
Računalne igre: od ideje do izdavača
Put od ideje do izdavača u industriji računalnih igara je jako težak i nepredvidljiv. Računalna igra pod nazivom Ominous Relict služi kao primjer pretvorbe ideje u gotov proizvod te nam omogućava uvid u probleme s kojima se proizvođači računalnih igara svakodnevno susreću. Kroz rad se iznose ideje implementacije koje su se aktivno primjenjivale u razvoju Ominous Relicta. Cijela kodna baza se zasniva na mašini stanja koja pomaže pri automatizaciji pojedinih dijelova računalne igre te dodaje određeni stupanj skalabilnosti i apstrakcije. Rad sa FMOD studijom za obradu zvuka te CG programskim jezikom za proizvodnju sjenila samo su neke od tehnologija koje Ominous Relict sadrži u sebi i koje će biti opisane u ovome radu.
Ominous Relict ; razvoj računalnih igara ; FMod studio ; Aseprite
nije evidentirano
engleski
Computer Games: From Idea to Publisher
nije evidentirano
Ominous Relict ; computer games development ; FMod studio ; Aseprite
nije evidentirano
Podaci o prilogu
55-68.
2020.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Podaci o skupu
Razvoj poslovnih i informatičkih sustava (CASE 2020)
predavanje
24.02.2020-25.02.2020
Zagreb, Hrvatska