Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Istraživanje stavova učenika osnovne škole o programiranju (CROSBI ID 432611)

Ocjenski rad | diplomski rad

Mustapić Jogun ; Nevena Istraživanje stavova učenika osnovne škole o programiranju / Boljat, Ivica (mentor); Mladenović, Monika (neposredni voditelj). Split, Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu, . 2019

Podaci o odgovornosti

Mustapić Jogun ; Nevena

Boljat, Ivica

Mladenović, Monika

hrvatski

Istraživanje stavova učenika osnovne škole o programiranju

Predmet Informatika je školske godine 2018./2019. prvi put uveden kao obavezan predmet u pete i šeste razrede osnovne škole u Republici Hrvatskoj. U Kurikulumu nastavnoga predmeta Informatika za osnovne i srednje škole iz 2018. godine navedene su četiri domene za realizaciju ciljeva predmeta Informatika, pri čemu je učenicima najzahtjevnija domena Računalno razmišljanje i programiranje. Cilj ovog rada bio je ispitati stavove učenika o programiranju. Zaključak je kako dječaci općenito imaju pozitivniji stav o programiranju u odnosu na djevojčice. Međutim, djevojčice, ali i dječaci, imaju bolji stav prema programiranju kada se koriste blokovski programski jezici u nastavi. Korištenje blokovskih programskih jezika stvara pozitivan stav prema programiranju, ali i Informatici kao izbornom predmetu.

informatika ; računalno razmišljanje ; programiranje ; programski jezici ; Python ; Scratch ; Logo ; micro:bit

nije evidentirano

engleski

Elementary students attitudes towards programming

nije evidentirano

informatics ; computer science ; computer thinking ; programming ; programming languages ; Python ; Scratch ; Logo ; micro: bit

nije evidentirano

Podaci o izdanju

60

17.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Interdisciplinarne društvene znanosti, Obrazovne znanosti, Računarstvo