Istraživanje stavova učenika osnovne škole o programiranju (CROSBI ID 432611)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Mustapić Jogun ; Nevena
Boljat, Ivica
Mladenović, Monika
hrvatski
Istraživanje stavova učenika osnovne škole o programiranju
Predmet Informatika je školske godine 2018./2019. prvi put uveden kao obavezan predmet u pete i šeste razrede osnovne škole u Republici Hrvatskoj. U Kurikulumu nastavnoga predmeta Informatika za osnovne i srednje škole iz 2018. godine navedene su četiri domene za realizaciju ciljeva predmeta Informatika, pri čemu je učenicima najzahtjevnija domena Računalno razmišljanje i programiranje. Cilj ovog rada bio je ispitati stavove učenika o programiranju. Zaključak je kako dječaci općenito imaju pozitivniji stav o programiranju u odnosu na djevojčice. Međutim, djevojčice, ali i dječaci, imaju bolji stav prema programiranju kada se koriste blokovski programski jezici u nastavi. Korištenje blokovskih programskih jezika stvara pozitivan stav prema programiranju, ali i Informatici kao izbornom predmetu.
informatika ; računalno razmišljanje ; programiranje ; programski jezici ; Python ; Scratch ; Logo ; micro:bit
nije evidentirano
engleski
Elementary students attitudes towards programming
nije evidentirano
informatics ; computer science ; computer thinking ; programming ; programming languages ; Python ; Scratch ; Logo ; micro: bit
nije evidentirano
Podaci o izdanju
60
17.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split