Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Prisutnost glazbe na društvenim mrežama među gimnazijalcima (CROSBI ID 690452)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Milinović, Majda Prisutnost glazbe na društvenim mrežama među gimnazijalcima // Conference Proceedings Book 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy / Radočaj-Jerković, A. (ur.). Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2018. str. 280-296

Podaci o odgovornosti

Milinović, Majda

hrvatski

Prisutnost glazbe na društvenim mrežama među gimnazijalcima

U vremenu kada masovni mediji preuzimaju ulogu primarnih sredstava komunikacije i socijalizacije među ljudima diljem svijeta, društvene su mreže, kao najpopularniji internetski servis, osobito prisutne među današnjom mladeži. Neprestani razvoj i napredak tehnologije obilježje su svakodnevice žitelja suvremenog doba, a današnjim je generacijama gotovo nezamislivo provesti dan ukoliko nisu online. Upravo je i glazba zauzela značajan medijski prostor te putem raznih platforma postala sveprisutna i lako dostupna. U okviru ovog rada provedeno je istraživanje među učenicima osječkih gimnazija (N=228). Istraživanjem se željela ispitati prisutnost glazbe na društvenim mrežama koje koriste te saznati koje glazbene žanrove najviše preferiraju. Ujedno se željela ispitati prisutnost klasične glazbe na društvenim mrežama, kao i utjecaj nastave glazbene umjetnosti na glazbene preferencije gimnazijalaca. Rezultati su potvrdili status društvenih mreža (Facebook, Instagram, YouTube, WhatsApp, Viber i dr.) kao sastavnog dijela života mladih, a na kojima se često dijele i slušaju glazbene poveznice najrazličitijih žanrova te prate stranice glazbenika ili glazbenih sastava. Istraživanje je ujedno ukazalo na relativno slabu prisutnost klasične glazbe na društvenim mrežama koje gimnazijalci svakodnevno koriste, kao i neznatan utjecaj nastave glazbene umjetnosti na njihove glazbene preferencije, a što se može objasniti dominantnim položajem drugih vrsta glazbe u cjelokupnom medijskom prostoru. Iako ju rijetko dijele i susreću na društvenim mrežama, ohrabrujuća je činjenica kako njih 75, 4% samostalno, u različitim vremenskim intervalima, odabire slušati klasičnu glazbu. Dobivenim se rezultatima upućuje na potrebu povećanja prisutnosti klasične glazbe u svim medijima, ne u smislu dostupnosti, već popularizacije među mladima putem društvenih mreža kao globalnog fenomena današnjeg vremena.

glazba na društvenim mrežama ; glazbene preferencije gimnazijalaca ; klasična glazba ; nastava glazbene umjetnosti

nije evidentirano

engleski

THE PRESENCE OF MUSIC ON SOCIAL MEDIA NETWORKS AMONG GRAMMAR SCHOOL STUDENTS

nije evidentirano

music on social media networks ; musical preferences of grammar school students ; classical music ; music class

nije evidentirano

Podaci o prilogu

280-296.

2018.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Conference Proceedings Book 2nd International Scientific and Artistic Symposium on Pedagogy in the Arts: Communication and interaction of art and pedagogy

Radočaj-Jerković, A.

Osijek: Umjetnička akademija Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-8181-03-0

Podaci o skupu

Nepoznat skup

predavanje

29.02.1904-29.02.2096

Povezanost rada

Glazbena umjetnost, Interdisciplinarne društvene znanosti, Pedagogija