Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj (CROSBI ID 278427)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Lujić, Rea Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 129-146

Podaci o odgovornosti

Lujić, Rea

hrvatski

Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj

Identitet učitelja inoga jezika nedovoljno je istražen koncept na području Republike Hrvatske. Stoga se u ovome radu navedeni koncept ponajprije teorijski razmatra, a potom se prikazuju rezultati istraživanja profesionalnog identiteta učitelja francuskoga jezika u RH. U istraživačkome dijelu rada razmatramo mijenjaju li učitelji francuskog jezika svoj profesionalni identitet ili ne mijenjaju, a ako mijenjaju, u kojoj je to mjeri i koji su razlozi tomu. Rezultati su pokazali kako učitelji svoj učiteljski identitet najčešće mijenjaju sudjelujući na lokalnim stručnim usavršavanjima, a najmanje sudjelovanjem u organiziranim e-tečajevima. Glavnim razlogom za sudjelovanje u aktivnostima stručnoga usavršavanja pokazao se njihov unutarnji poticaj, dok su se glavnim razlogom za nesudjelovanjem pokazali financijski čimbenici. Dulje radno iskustvo, članstvo u Hrvatskoj udruzi profesora francuskoga jezika i obvezni status jezika pokazali su se faktorima koji statistički značajno pozitivno utječu na osjećaj pripadnosti zajednici učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj.

Hrvatska, identitet učitelja inoga jezika, učitelj francuskog jezika, ulaganje, stručno usavršavanje, sudjelovanje

nije evidentirano

engleski

The professional identity of French language teachers in Croatia

nije evidentirano

Croatia, identity of foreign language teachers, French language teachers, investment, professional training, participation

nije evidentirano

Podaci o izdanju

26 (2)

2019.

129-146

objavljeno

0353-765X

1848-2325

Povezanost rada

Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti

Indeksiranost