Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1061038

Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj


Lujić, Rea
Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 129-146 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 1061038 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj
(The professional identity of French language teachers in Croatia)

Autori
Lujić, Rea

Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 26 (2019), 2; 129-146

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
Hrvatska, identitet učitelja inoga jezika, učitelj francuskog jezika, ulaganje, stručno usavršavanje, sudjelovanje
(Croatia, identity of foreign language teachers, French language teachers, investment, professional training, participation)

Sažetak
Identitet učitelja inoga jezika nedovoljno je istražen koncept na području Republike Hrvatske. Stoga se u ovome radu navedeni koncept ponajprije teorijski razmatra, a potom se prikazuju rezultati istraživanja profesionalnog identiteta učitelja francuskoga jezika u RH. U istraživačkome dijelu rada razmatramo mijenjaju li učitelji francuskog jezika svoj profesionalni identitet ili ne mijenjaju, a ako mijenjaju, u kojoj je to mjeri i koji su razlozi tomu. Rezultati su pokazali kako učitelji svoj učiteljski identitet najčešće mijenjaju sudjelujući na lokalnim stručnim usavršavanjima, a najmanje sudjelovanjem u organiziranim e-tečajevima. Glavnim razlogom za sudjelovanje u aktivnostima stručnoga usavršavanja pokazao se njihov unutarnji poticaj, dok su se glavnim razlogom za nesudjelovanjem pokazali financijski čimbenici. Dulje radno iskustvo, članstvo u Hrvatskoj udruzi profesora francuskoga jezika i obvezni status jezika pokazali su se faktorima koji statistički značajno pozitivno utječu na osjećaj pripadnosti zajednici učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Rea Lujić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Lujić, Rea
Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj // Metodički ogledi, 26 (2019), 2; 129-146 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Lujić, R. (2019) Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj. Metodički ogledi, 26 (2), 129-146.
@article{article, author = {Luji\'{c}, R.}, year = {2019}, pages = {129-146}, keywords = {Hrvatska, identitet u\v{c}itelja inoga jezika, u\v{c}itelj francuskog jezika, ulaganje, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, sudjelovanje}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {Profesionalni identitet u\v{c}itelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj}, keyword = {Hrvatska, identitet u\v{c}itelja inoga jezika, u\v{c}itelj francuskog jezika, ulaganje, stru\v{c}no usavr\v{s}avanje, sudjelovanje} }
@article{article, author = {Luji\'{c}, R.}, year = {2019}, pages = {129-146}, keywords = {Croatia, identity of foreign language teachers, French language teachers, investment, professional training, participation}, journal = {Metodi\v{c}ki ogledi}, volume = {26}, number = {2}, issn = {0353-765X}, title = {The professional identity of French language teachers in Croatia}, keyword = {Croatia, identity of foreign language teachers, French language teachers, investment, professional training, participation} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • Scopus





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font