KAKO TURISTI KAMPIRAJU U DIGITALNOJ ERI I KAKO IH KAMPOVI DOČEKUJU U DIGITALNOM PROSTORU? (CROSBI ID 278171)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Softić, Sabina ; Kaurin Knežević, Nada ; Šebek, Vanja ;
engleski
KAKO TURISTI KAMPIRAJU U DIGITALNOJ ERI I KAKO IH KAMPOVI DOČEKUJU U DIGITALNOM PROSTORU?
Klijenti su se promijenili, jesu li kampovi slijedili isti put? Svrha ovog članka je pokušati analizirati sadašnji status i primjenu digitalne strategije i tehnologije u marketingu turističkih kampova u Hrvatskoj. Nastojimo analizirati trenutne globalne i lokalne trendove u turizmu i pružiti implikacije na njihov daljnji razvoj. Potrošači danas nisu pasivni gledatelji, već aktivni tvorci tržišta. Oni traže informacije putem Interneta, a pretpostavka je da su turistički kampovi bili u stanju pružiti adekvatne odgovore u odgovarajuće vrijeme i odgovarajućim kanalom uspjeli povećati broj posjetitelja, prosječne godišnje prihode i zadovoljstvo posjetitelja. Naše istraživanje, koje je obuhvatilo intervjue s 35 vlasnika turističkih kampova u Hrvatskoj, nudi pregled trenutnog stanja i primjene digitalne strategije u njihovim marketinškim planovima. U pregledu literature, nekoliko relevantnih istraživanja nudi smjernicu za današnje trendove u ponašanju potrošača. Rezultati primarnih istraživanja u kombinaciji s nalazima iz sekundarnih istraživanja nude konceptualni vodič
Tourist camps, Digital strategy, Present global and local trend in tourism, Consumer behaviour.
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano