Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi mlađe populacije o lobiranju (CROSBI ID 278168)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Nada Kaurin Knežević Dubravka Sinčić Ćorić Stavovi mlađe populacije o lobiranju // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 9 (2011), 2; 281-297

Podaci o odgovornosti

Nada Kaurin Knežević Dubravka Sinčić Ćorić

hrvatski

Stavovi mlađe populacije o lobiranju

Lobiranje kao proces pridonosi sudjelovanju građana u stvaranju ili mijenjanju javnih politika te predstavlja važan dio razvijenih demokratskih društava. Lobiranje kao poslovna djelatnost zapošljava velik broj visokoobrazovanih stručnjaka. Obje činjenice upućuju na važnost lobiranja u suvremenom poslovnom i političkom okruženju. Bez obzira na to, lobiranje često ima negativan ugled u javnosti i povezuje ga se s neetičnom praksom. Upravo je to bila polazna točka za istraživanje prezentirano u ovom radu. U radu se prikazuju rezultati istraživanja stavova mlađe populacije o lobiranju u Hrvatskoj. Polazna pretpostavka koja se u radu testira je da mlađa populacija u Hrvatskoj ima pretežno negativne stavove o lobiranju. Istraživanje je provedeno konstrukcijom Thurstoneove ljestvice za mjerenje stavova, metodom intervala jednakog pojavljivanja, te njezinom primjenom na prigodnom uzorku mlađe populacije hrvatske opće javnosti. Utvrđeno je kako su stavovi mlađe populacije opće javnosti o lobiranju u Hrvatskoj neutralni do umjereno pozitivni.

lobiranje ; Thurstonva ljestvica za mjerenje stavova ; stavovi mlađe populacije prema lobiranju

nije evidentirano

engleski

Attitudes of youth population towardslobbying

nije evidentirano

lobbying, Thurston scale for attitude measuring, attitudes of younger population towards lobbying

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (2)

2011.

281-297

objavljeno

1333-8900

1845-495X

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice
Indeksiranost