Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda (CROSBI ID 432570)

Ocjenski rad | diplomski rad

Puškarić, Antonija Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda / First Komen, Ivana (mentor); Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2019

Podaci o odgovornosti

Puškarić, Antonija

First Komen, Ivana

hrvatski

Potrošačeva percepcija kvalitete i dodane vrijednosti prirodnih i tradicionalnih proizvoda

Istraživanje je pokazalo da potrošači zaista prirodne i tradicionalne proizvode, kao i proizvode s oznakama kvalitete, izvornosti i tradicije smatraju kvalitetnijima od konvencionalnih proizvoda. Tražio se utjecaj na kvalitetu prirodnih i tradicionalnih proizvoda koji se očituje kroz bolji okus, zdravlje i sigurnost korištenja prirodne i tradicionalne hrane. Istovremeno se tražio i utjecaj na dodanu vrijednost koja se očituje kroz zaštitu okoliša i imidž potrošača. Istaknule su se tvrdnje o kvaliteti i to da su prirodni i tradicionalni proizvodi zdraviji (hranjiviji) i puno boljeg okusa od konvencionalnih proizvoda, a zaštita okoliša se pokazala kao najcjenjenija komponenta dodane vrijednosti za potrošače. Istraživanje je donijelo i nova saznanja u vidu definicije prirodnih proizvoda koja se utvrdila višestrukim ponavljanjem istih odgovora ispitanika, a ona kaže da su to proizvodi koji ne sadrže nikakve kemikalije, dodatke, konzervanse ili slične štetne tvari te za čiju se proizvodnju i/ili preradu koriste isključivo sastojci prirodnog podrijetla. Druga definicija proizašla iz istraživanja jest za tradicionalne proizvode koja glasi: tradicionalni proizvodi su oni proizvodi koji se dugi niz godina proizvode na identičan način, izrađuju se ručno, bez uporabe strojeva i mehanizacije te su specifični za određeno područje u kojem se proizvode. Što se tiče samih oznaka kvalitete, izvornosti i tradicije, potrošači su u manjoj mjeri još uvijek skeptični prema istima, dok ih većina smatra izuzetno korisnima, ali također naglašavaju nedostatak jasnih informacija koje će im olakšati razumijevanje, a samim time i kupnju proizvoda s oznakama.

prirodni proizvodi ; tradicionalni proizvodi ; oznake kvalitete ; oznake izvornosti ; dodana vrijednost

nije evidentirano

engleski

Consumers perception of quality and added value of natural and traditional products

nije evidentirano

natural products ; traditional products ; quality label ; added value ; authenticity label

nije evidentirano

Podaci o izdanju

59

26.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija