Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji (CROSBI ID 432566)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Lilek, Manuela
First Komen, Ivana
Grgurić Čop, Nina
hrvatski
Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji
nternet je promijenio tradicionalne načine poslovanja, te odnose s potrošačima. Društveni mediji su postali izvor globalne komunikacije marketinških poruka. Influenceri su osobe koje imaju moć da utječu na kupce te sve više dobivaju na važnosti. Influencer marketing je sve češće korišten oblik marketinga koji uključuje aktivnosti usmjerene na prepoznavanje i izgradnju odnosa s pojedincima, odnosno imaju sposobnost utjecanja na pouzdane kupce. U radu se istražuje zašto influenceri imaju utjecaj na namjeru kupnje. Nakon teorijskog pregleda ponašanja potrošača i utjecaja influencera prikazuju se rezultati provedenog istraživanja o utjecaju influencera na kupnju, gdje se došlo do rezultata kako influenceri za ispitanike nisu osobe koje imaju velik i presudan utjecaj na kupovno ponašanje, te ih ne smatraju neovisnim i nepristranim u prezentiranju proizvoda. Rezultati su ipak pokazali da ih se smatra vjerodostojnijim od tradicionalnog oglašavanja.
influencer ; ponašanje potrošača ; utjecaj influencera
nije evidentirano
engleski
How influencers impact purchase intention
nije evidentirano
influencer ; consumer behavior ; influencer impact
nije evidentirano
Podaci o izdanju
29
30.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka