Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji (CROSBI ID 432566)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Lilek, Manuela Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2019

Podaci o odgovornosti

Lilek, Manuela

First Komen, Ivana

Grgurić Čop, Nina

hrvatski

Kako influenceri utječu na namjeru o kupnji

nternet je promijenio tradicionalne načine poslovanja, te odnose s potrošačima. Društveni mediji su postali izvor globalne komunikacije marketinških poruka. Influenceri su osobe koje imaju moć da utječu na kupce te sve više dobivaju na važnosti. Influencer marketing je sve češće korišten oblik marketinga koji uključuje aktivnosti usmjerene na prepoznavanje i izgradnju odnosa s pojedincima, odnosno imaju sposobnost utjecanja na pouzdane kupce. U radu se istražuje zašto influenceri imaju utjecaj na namjeru kupnje. Nakon teorijskog pregleda ponašanja potrošača i utjecaja influencera prikazuju se rezultati provedenog istraživanja o utjecaju influencera na kupnju, gdje se došlo do rezultata kako influenceri za ispitanike nisu osobe koje imaju velik i presudan utjecaj na kupovno ponašanje, te ih ne smatraju neovisnim i nepristranim u prezentiranju proizvoda. Rezultati su ipak pokazali da ih se smatra vjerodostojnijim od tradicionalnog oglašavanja.

influencer ; ponašanje potrošača ; utjecaj influencera

nije evidentirano

engleski

How influencers impact purchase intention

nije evidentirano

influencer ; consumer behavior ; influencer impact

nije evidentirano

Podaci o izdanju

29

30.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija