Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje (CROSBI ID 432565)

Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad

Martinac, Janko Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje / First Komen, Ivana (mentor); Grgurić Čop, Nina (neposredni voditelj). Rijeka, Ekonomski fakultet, Rijeka, . 2019

Podaci o odgovornosti

Martinac, Janko

First Komen, Ivana

Grgurić Čop, Nina

hrvatski

Utjecaj tonaliteta boja pakiranja na kupnju robe široke potrošnje

Provedenim istraživanjem želi se odrediti kakav utjecaj na ponašanje potrošača imaju različiti tonaliteti iste boje pakiranja, odnosno kakvu poruku šalju marketinški stručnjaci kupcima korištenjem određenih tonaliteta boja pakiranja. Dakle, kako se pomoću boja u marketingu može ostvariti najviša percipirana kvaliteta, pažnja te namjera kupnje proizvoda široke potrošnje, u ovom slučaju sredstva za pranje posuđa. Upravo analizirajući ovu temu utvrditi će se koje su najvažnije spoznaje koje se mogu preporučiti menadžerima kako dodatno mogli razvijati vlastiti brend. Jarki tonalitet boje pakiranja najviše privlači potrošača i kod potrošača izaziva najviše pažnje. Svjetliji tonalitet pakiranja ne utječe na kupnju proizvoda široke potrošnje. U ovom istraživanju sredstvo za pranje posuđa u tamnijem tonalitetu pakiranja je percipiran kao najkvalitetniji.

boja ; tonalitet boje ; namjera kupnje ; percepcija kvalitete ; pažnja

nije evidentirano

engleski

Impact of packaging colour tone on fast market consumer goods purchase

nije evidentirano

color ; purchase intention ; quality perception ; attention

nije evidentirano

Podaci o izdanju

31

30.09.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Rijeka

Rijeka

Povezanost rada

Ekonomija