Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača (CROSBI ID 432561)
Ocjenski rad | sveučilišni preddiplomski završni rad
Podaci o odgovornosti
Kristić, Barbara
First Komen, Ivana
Grgurić Čop, Nina
hrvatski
Utjecaj influencer marketinga na povjerenje potrošača
U ovom radu istražuje se utjecaj raznih karakteristika influencera na povjerenje potrošača prema influenceru i marki koju influencer promovira. Prethodna istraživanja pokazala su da potrošači vjeruju influencerima, a i ovim radom to je potvrđeno. Kroz pregled prethodnih istraživanja razvijene su četiri hipoteze te su iste ispitane anketnim upitnikom. Analizom rezultata još je jednom potvrđeno da određene karkteristike influencera pozitivno utječu na izgradnju njegovog ili njezinog povjerenja kod potrošača te da influenceri od povjerenja pozitivno utječu na povjerenje marki koju oglašava. Nijedna od četiri hipoteze nije odbačena. Zaključeno je da kako bi marke i kompanije preživjele u sve više digitalnom svijetu, moraju se prikloniti trentutnim trendovima u marketingu, od kojih je najveći influencer marketing.
influenceri ; potrošači ; povjerenje marki ; društveni mediji
nije evidentirano
engleski
The influence of social media on generation Y
nije evidentirano
influencer ; consumer ; brand trust ; social media
nije evidentirano
Podaci o izdanju
33
13.09.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Rijeka
Rijeka