Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena iRAP SRS metodološkog postupka za utvrđivanje utjecaja kritičnih čimbenika čovjek- vozilo-cesta na vjerojatnost događanja prometnih nesreća sa smrtno stradalim osobama na području Republike Hrvatske (CROSBI ID 690237)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jovanović, Bojan ; Ševrović, Marko ; Krajnović, Ivica Primjena iRAP SRS metodološkog postupka za utvrđivanje utjecaja kritičnih čimbenika čovjek- vozilo-cesta na vjerojatnost događanja prometnih nesreća sa smrtno stradalim osobama na području Republike Hrvatske // Proceedings of the VII International Symposium NEW HORIZONS 2019 of Transport and Communications / Ćurguz, Zoran ; Marić, Bojan ; Malčić, Vladimir et al. (ur.). Doboj: University of East Sarajevo, Faculty of Transport and Traffic Engineering Doboj, 2019. str. 73-80

Podaci o odgovornosti

Jovanović, Bojan ; Ševrović, Marko ; Krajnović, Ivica

hrvatski

Primjena iRAP SRS metodološkog postupka za utvrđivanje utjecaja kritičnih čimbenika čovjek- vozilo-cesta na vjerojatnost događanja prometnih nesreća sa smrtno stradalim osobama na području Republike Hrvatske

U radu je prikazana primjena iRAP SRS metodološkog postupka za identifikaciju lokacija izrazitog rizika od događanja prometnih nesreća sa smrtno stradalim osobama na mreži državnih, regionalnih i lokalnih cesta u Republici Hrvatskoj te provođenje detaljne statističke analize na utvrđenim opasnim mjestima radi determinacije relativnih utjecaja čimbenika ceste, vozila i čovjeka na vjerojatnost nastanka prometnih nesreća. Na temelju provedenog tehničkog pregleda 307 lokacija prometnih nesreća s poginulim osobama, odabran je mjerodavan statistički uzorak koji uključuje 10% kritičnih lokacija izrazitog rizika od događanja prometnih nesreća na kojima je primjenom iRAP SRS metodologije provedena detaljna analiza relevantnih prometno-sigurnosnih, projektno oblikovnih i građevinsko-tehničkih karakteristika postojeće cestovne infrastrukture i cestovne okoline te dostupnih podataka o postojećim prometnim opterećenjima, strukturi prometnog toka, kao i vrstama i okolnostima nastalih prometnih nesreća. U sklopu detaljne statističke analize odabranih kritičnih lokacija, definirane su odgovarajuće mjere za sanaciju identificiranih nedostataka u relevantnim elementima postojeće cestovne infrastrukture i cestovne okoline s čijom će se provedbom osigurati postizanje zadovoljavajuće razine sigurnosti na promatranim lokacijama cestovne mreže, odnosno maksimalno smanjenje broja prometnih nesreća sa smrtno stradalim osobama u budućim razdobljima, uzevši u obzir raspoloživa novčana sredstva.

Sigurnost cestovnog prometa, iRAP analiza rizika, sanacija opasnih mjesta, uzročni čimbenici nastanka prometnih nesreća

nije evidentirano

engleski

Implementing the iRAP SRS methodological approach for determination of influence of critical human, vehicle and road factors on the probability of fatal road traffic accident occurrence in the Republic of Croatia

nije evidentirano

Road traffic safety, iRAP risk analysis, countermeasures implementation, influential factors of road traffic accidents occurrence

nije evidentirano

Podaci o prilogu

73-80.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Ćurguz, Zoran ; Marić, Bojan ; Malčić, Vladimir ; Bjelošević, Radenka

Doboj: University of East Sarajevo, Faculty of Transport and Traffic Engineering Doboj

978-99955-36-79-4

Podaci o skupu

7th International Symposium New Horizons 2019 of Transport and Communications

predavanje

29.11.2019-30.11.2019

Doboj, Bosna i Hercegovina; Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Povezanost rada

Tehnologija prometa i transport