Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 1059131

Provođenje studije slučaja iz perspektive istraživača početnika


Miočić, Ivana
Provođenje studije slučaja iz perspektive istraživača početnika // Knjiga sažetaka DOKON 2019 / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 10-11 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 1059131 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Provođenje studije slučaja iz perspektive istraživača početnika
(Conducting a case study from the perspective of a novice researcher)

Autori
Miočić, Ivana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Knjiga sažetaka DOKON 2019 / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša - Rijeka : Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019, 10-11

ISBN
978-953-361-001-6

Skup
Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti (DOKON 2019)

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 17.05.2019

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
kvalitativna metodologija ; doktorska disertacija ; mladi istraživači ; studija slučaja
(qualitative methodology ; doctoral thesis ; novice researchers ; case study)

Sažetak
Smatra se da su temelji metodologije studije slučaja uspostavljeni početkom 20-ih godina prošlog stoljeća u okviru rane čikaške sociološke škole (Čaldarović, 1984., Adelman, 2010). Međutim, danas, nakon gotovo čitavog stoljeća primjene studije slučaja u društvenim znanostima, još se mogu uočiti brojne nejasnoće i nepostignuti konsenzusi u pogledu njezina statusa, definicije i primjene (Flyvbjerg, 2006 ; Yazan, 2015). Usprkos dugotrajnosti i popularnosti primjene studije slučaja, u mnogim radovima o istraživačkim metodama studija slučaja ili se ignorira ili se nedovoljno jasno razlikuje od drugih vrsta istraživanja u društvenim znanostima, dok praktičari koji studiju slučaja provode i dalje „lutaju“ i imaju poteškoće s artikuliranjem onoga što rade (Thomas, 2011). Studija slučaja može imati različita značenja za istraživače koji se bave različitim disciplinama, što predstavlja dodatni izazov u definiranju njezine svrhe, dosega i mogućnosti generalizacije (Simons, 2012). U tom kontekstu, proces izrade nacrta studije slučaja, tijek njezina provođenja i kasnije izvješćivanje o provedenoj studiji, mogu predstavljati poseban izazov za manje iskusne (mlade) istraživače. U skladu s navedenim, opći je cilj ovoga rada doprinijeti razumijevanju studije slučaja i izazovima njezina provođenja, a navedeni cilj nastojat će se ostvariti dvama specifičnim ciljevima. Prvi je cilj na temelju sveobuhvatnog pregleda literature prikazati različitost idiografskog i nomotetskog poimanja studije slučaja te raznolikost kriterija koji se primjenjuju prilikom definiranja njezine svrhe, ciljeva i odabira slučajeva. Drugi je cilj, koji se odnosi na izazove provođenja studije slučaja, prikazati i kritički se osvrnuti na fleksibilnost procesa provođenja studije slučaja koji istraživaču omogućuje da mijenja i prilagođava tijek daljnjeg istraživanja, odnosno da „gradi slučaj“ u skladu s dobivenim istraživačkim nalazima. Izazovima provođenja studije slučaja pristupa se iz perspektive istraživača početnika (osobna perspektiva) uz pomoć primjera studije slučaja u istraživanju naslovljenom „Obilježja profesionalne socijalizacije i njihov doprinos razvoju pozitivnog odnosa mladih znanstvenika prema nastavi“ koje se provodi za potrebe doktorske disertacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Rijeka

Profili:

Avatar Url Ivana Miočić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Miočić, Ivana
Provođenje studije slučaja iz perspektive istraživača početnika // Knjiga sažetaka DOKON 2019 / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.).
Rijeka: Filozofski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2019. str. 10-11 (predavanje, domaća recenzija, sažetak, ostalo)
Miočić, I. (2019) Provođenje studije slučaja iz perspektive istraživača početnika. U: Kovač, V., Ledić, J. & Kušić, S. (ur.)Knjiga sažetaka DOKON 2019.
@article{article, author = {Mio\v{c}i\'{c}, Ivana}, year = {2019}, pages = {10-11}, keywords = {kvalitativna metodologija, doktorska disertacija, mladi istra\v{z}iva\v{c}i, studija slu\v{c}aja}, isbn = {978-953-361-001-6}, title = {Provo\djenje studije slu\v{c}aja iz perspektive istra\v{z}iva\v{c}a po\v{c}etnika}, keyword = {kvalitativna metodologija, doktorska disertacija, mladi istra\v{z}iva\v{c}i, studija slu\v{c}aja}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Mio\v{c}i\'{c}, Ivana}, year = {2019}, pages = {10-11}, keywords = {qualitative methodology, doctoral thesis, novice researchers, case study}, isbn = {978-953-361-001-6}, title = {Conducting a case study from the perspective of a novice researcher}, keyword = {qualitative methodology, doctoral thesis, novice researchers, case study}, publisher = {Filozofski fakultet Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Rijeci}, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font