O toleranciji: Vuk-Pavlović – Popper – Polić (CROSBI ID 66484)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Krznar, Tomislav
hrvatski
O toleranciji: Vuk-Pavlović – Popper – Polić
Ovaj ćemo rad oblikovati kao sklop sljedećih odjeljaka: (1) želimo propitati, semantički i konceptualno, pojam tolerancije, oslanjajući se primarno na leksikonske izvore, s posebnim osvrtom na problem koji se naziva paradoks tolerancije. Nakon toga (2) prikazat ćemo središnji problem ovog rada a to je Polićeva interpretacija Vuk-Pavlovićevog tumačenja paradoksa tolerancije s posebnim osvrtom na Popperovo razumijevanje tog problema. Glavna Polićeva teza koju ćemo nastojati oslikati (3) jest da je Vuk-Pavlović bolje razumio taj problem od Poppera, posebno uzevši u obzir problem ljudske slobode koji je Vuk-Pavlović imao pred očima u poslu promišljanja problema tolerancije. U posljednjem (4) dijelu našeg promišljanja promotrit ćemo problem tolerancije u kontekstu rasprava o obrazovanju. Glavna teza ovog rada je da se problem tolerancije u kontekstu rasprava o obrazovanju razumijeva previše reducirano. Ovim radom želimo podsjetiti da je potrebno učiti iz povijesti filozofije, promišljeno i kritički sagledavati izvore problema i tražiti rješenja. Upravo to je prvi zadatak svake filozofije koji je, vjerujemo, još uvijek izazovan, posebno djelovanju u području odgoja i obrazovanja.
Pavao Vuk-Pavlović, Karl R. Popper, Milan Polić, tolerancija, obrazovanje, filozofija odgoja
nije evidentirano
engleski
About Tolerance: Vuk-Pavlovic - Popper - Polic
nije evidentirano
Pavao Vuk-Pavlović, Karl R. Popper, Milan Polić, tolerance, education, philosophy of education
nije evidentirano
Podaci o prilogu
41-59.
objavljeno
Podaci o knjizi
Alić, Sead
Zagreb: Sveučilište Sjever ; Centar za filozofiju medija i mediološka istraživanja
2019.
978-953-7809-92-8