Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Djelom svjedočiti ljubav Prilog filozofijsko-religiologijskoj raspravi o odgoju (CROSBI ID 277706)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)

Krznar, Tomislav ; Zrno, Tajana s. Marija Djelom svjedočiti ljubav Prilog filozofijsko-religiologijskoj raspravi o odgoju // Diacovensia : teološki prilozi, 27 (2019), 1; 169-189. doi: 10.31823/d.27.1.8

Podaci o odgovornosti

Krznar, Tomislav ; Zrno, Tajana s. Marija

hrvatski

Djelom svjedočiti ljubav Prilog filozofijsko-religiologijskoj raspravi o odgoju

U ovom radu htjeli bismo iznova promisliti temeljne probleme filozofije odgoja imajući pri tom pred očima poruku vjere kako je na temelju evanđelja razumijeva tradicija kršćanskoga Zapada. Primarno nas zanima može li se u suvremenom društvu govoriti o kršćanstvu kao inspiraciji odgojne djelatnosti, i drugo, može li ta inspiracija biti dijaloški posredovana i onima koji ne prepoznaju sebe u konfesionalnim strukturama i doktrinarnim obrascima. Zanima nas može li rečeno biti prilog izgradnji pluralističkoga društva koje bi bilo utemeljeno na uvažavanju različitosti i dijaloškom zahvaćanju u budućnost. Upravo ti rečeni pojmovi određuju fenomen odgoja, konkretno njegovu bit, koja je odgojnom praksom tako često iznevjerena. Ovaj rad nastoji upozoriti na činjenicu da evanđeoska misao može biti inspirator odgojne djelatnosti i u situaciji kad se odgojna djelatnost sagledava izvan konfesionalnoga okvira. Također nastojimo pokazati da bi inzistiranje na doktrini, u ovom slučaju vjerski obilježenim odgojnim porukama, uništilo samu bit odgojne djelatnosti i otvorilo put manipulaciji.

odgoj, ljubav, kršćanstvo, pluralizam, filozofija odgoja, djelovanje.

nije evidentirano

engleski

To Testify Love With Works. A Contribution to the Philosophical – religiological Discussion on Education

nije evidentirano

education, love, Christianity, pluralism, philosophy of education, action.

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (1)

2019.

169-189

objavljeno

1330-2655

1849-014X

10.31823/d.27.1.8

Povezanost rada

Filozofija

Poveznice
Indeksiranost