Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kvaliteta studija iz studentske perspektive: Smjernice za promjene, 2001. (CROSBI ID 753229)

Druge vrste radova | elaborat/studija

Bezinović, Petar ; Pokrajac-Bulian Alessandra ; Smojver-Ažić, Sanja ; Živčić-Bećirević, Ivanka Kvaliteta studija iz studentske perspektive: Smjernice za promjene, 2001. // Sveučilište u Rijeci, 13 elaborata. 2001.

Podaci o odgovornosti

Bezinović, Petar ; Pokrajac-Bulian Alessandra ; Smojver-Ažić, Sanja ; Živčić-Bećirević, Ivanka

hrvatski

Kvaliteta studija iz studentske perspektive: Smjernice za promjene, 2001.

Izvješća sadrže podatke o rezultatima istraživanja kvalitete studiranja iz studentske perspektive. Istraživanje je provedeno je tijekom travnja i svibnja 2001. godine na uzorku od 1662 studenta svih fakulteta i visokih učilišta riječkog Sveučilišta. Cilj istraživanja bio je utvrditi koliko su studenti angažirani u svom studiju, te koliko su na fakultetima i visokim učilištima riječkog Sveučilišta zastupljeni odnosi, postupci i aktivnosti koji su povezani s visokom kvalitetom učenja i poučavanja, akademskim uspjehom i osobnim razvojem studenata. Istraživanje je odraz nastojanja Sveučilišta u Rijeci da razvije vlastiti sustav procjene, praćenja i unapređivanja kvalitete obrazovanja. Ovo nastojanje slijedi snažnu inicijativu stvaranja zajedničkog europskog prostora znanja u kojemu podizanje kvalitete obrazovanja ima najveći prioritet. Riječko sveučilište prepoznaje da je dužno intenzivno unapređivati vlastitu kvalitetu radi konkurentnosti na tržištu znanja, ali i radi aktivnog uključivanja u eurointegracijske procese i promicanje europske dimenzije u visokom obrazovanju. Rezultati istraživanja daju sliku o tome kako studenti Sveučilišta u Rijeci vide svoje studije. Ovi uvidi mogu fakultetima i visokim učilištima pomoći pri prepoznavanju vlastitih prednosti i nedostataka i istovremeno dati smjernice za pokretanje inicijativa kojima se može unaprijediti kvaliteta organizacije i rada institucija. U izvješću su prikazani rezultati ostvareni na 12 indikatora koji su, temeljem velikog broja istraživanja, dokazano povezani s poželjnim akademskim ciljevima, tj. efikasnim studiranjem i uspjehom u studiju. Ovi indikatori opisuju višedimenzionalnu strukturu čimbenika koji utječu na kvalitetu studiranja. Za svaki od ispitanih indikatora može se lako uočiti status pojedine institucije u odnosu na ostale ispitane institucije na riječkom Sveučilištu. Iz prikazanih je rezultata također moguće uočiti i hijerarhiju ispitanih indikatora unutar same institucije, što omogućuje internu usporedbu, analizu kvalitete rada u pojedinim područjima, ali i eventualno praćenje pozitivnih promjena u vlastitom djelovanju u funkciji vremena.

kvaliteta visokog obrazovanja; angažman studenta; indikatori kvalitete

nije evidentirano

engleski

Student Perspective on Quality in Higher Education - Assessment and Guidance for Change

nije evidentirano

quality in higher education; quality indicators; student engagement

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Sveučilište u Rijeci, 13 elaborata

2001.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Psihologija