Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Utjecaj čitalačkih navika na razvoj čitalačke motivacije djece mlađe školske dobi (CROSBI ID 689938)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Bakota, Lidija ; Pandurić, Ena Utjecaj čitalačkih navika na razvoj čitalačke motivacije djece mlađe školske dobi // Dijete i jezik danas : Razvoj pismenosti u materinskom i inom jeziku / Majdenić, Valentina ; Trtanj, Ivana ; Živković Zebec, Vedrana (ur.). Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, 2017. str. 139-159

Podaci o odgovornosti

Bakota, Lidija ; Pandurić, Ena

hrvatski

Utjecaj čitalačkih navika na razvoj čitalačke motivacije djece mlađe školske dobi

U radu se polazi od pretpostavke da na razvoj čitalačkih navika i čitalačke motivacije utječu brojni čimbenici: obitelj, odgojno-obrazovne institucije te šira društvena zajednica. Zajedničko je svim navedenim čimbenicima poticati i razvijati tzv. razvojnu psimenost (engl. emergent literacy) koja čitanje promatra kao kontinuirani proces koji počinje u ranome djetinjstvu, nastavlja se institucionalnim odgojem i obrazovanjem s namjerom da jednoga dana postane čovjekova svakodnevna aktivnost. U radu se donose rezultati istraživanja, provedenog na uzorku od 100 ispitanika, kojemu je cilj utvrditi utjecaj čitalačkih navika na razvoj čitalačke motivacije učenika mlađe školske dobi. Dobiveni rezultati istraživanja ukazuju da učenici mlađe školske dobi aktivnost čitanja dovode u vezu sa školskim uspjehom koji uvelike utječe na motivaciju za čitanje i u školskom okruženju i u slobodno vrijeme. Rezultati istraživanja upućuju na nužnost uvođenja promjena u institucionalni odgoj i obrazovanje s obzirom na pristup aktivnostima čitanja u kontekstu razvijanja čitalačke pismenosti (engl. reading literacy) učenika mlađe školske dobi.

pismenost ; čitalačka pismenost ; razvojna pismenost

nije evidentirano

engleski

The effect of reading habits on the development of reading motivation in young school age children

nije evidentirano

literacy ; reading literacy ; emergent literacy

nije evidentirano

Podaci o prilogu

139-159.

2017.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dijete i jezik danas : Razvoj pismenosti u materinskom i inom jeziku

Majdenić, Valentina ; Trtanj, Ivana ; Živković Zebec, Vedrana

Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku

978-953-6965-73-1

Podaci o skupu

8. međunarodni znastveni skup Dijete i jezik danas: Razvoj pismenosti u materinskom i inom jeziku

ostalo

01.12.2017-02.12.2017

Osijek, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti