B-kolegij fizioterapijska procjena - prikaz mješovitog tipa učenja i poučavanja (CROSBI ID 689928)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Jakuš, Lukrecija ; Horvat Tišlar, Marina ; Crnković, Ivana ; Čulić, Ana ; Žura, Nikolino ; Matejčić, Andrej ; Bušac, Lea ; Dobrić, Darija ; Gudek, Dragan
hrvatski
B-kolegij fizioterapijska procjena - prikaz mješovitog tipa učenja i poučavanja
Suvremena informatička tehnologija omogućuje prilagodbe u prenošenju nastavnih sadržaja individualnim potrebama studenata, unaprjeđuje se kvaliteta i dostupnost nastavnih sadržaja te se potiče studente na samostalan rad, samoregulirano učenje i usvajanje gradiva na višim razinama kognitivne obrade sadržaja. Po principima mješovitog učenja i poučavanja – engl. blended learning ; studenti prve godine studija fizioterapije dio svojih nastavnih obveza predmeta Fizioterapijska procjena izvršavaju u virtualnom okruženju, na poslužitelju Moodle Zdravstvenog veleučilišta. Studentima je predstavljen izvedbeni plan predavanja i pristup prezentacijama na temu predavanja. Sve prezentacije prate odgovarajuća poglavlja u udžbeniku Fizioterapijska procjena koji je studentima dostupan u e-izdanju na platformi e-student. Studenti imaju obvezu riješiti tematski test, čime se potvrđuje usvojenost sadržaja pojedine tematske jedinice. Svi tematski testovi tvore bazu od 300 ispitnih pitanja. U okviru tradicionalne – engl. place based nastave vježbi u praktikumu studentima se dodjeljuje timski tematski praktični zadatak čije izvršavanje svaka skupina studenata objavljuje na poslužitelju Moodle. U videoprezentaciji studenti opisuju i demonstriraju postupke opservacije i palpacije anatomskih struktura segmenta, testiranje selektivne tenzije tkiva, procjenu anatomskog integriteta i opsega pokreta u zglobu, antropometriju i procjenu mišićne funkcije. Tijekom primjene modela blended learning ostvarena je dostupnost nastavnih materijala putem interneta, pružene su smjernice za učenje te mogućnost samoprovjere usvojenosti nastavnog sadržaja. Videoprezentacijom tematskog zadatka studenti demonstriraju primjenu odgovarajućih postupaka mjerenja i procjene te razinu usvojenosti praktične vještine. Uz stručne, usvajaju se opće kompetencije poput samostalnog iniciranja, planiranja i provedbe zadatka te primijene informacijsko-komunikacijske tehnologije.
fizioterapijska procjena ; e-učenje ; studij fizioterapije
nije evidentirano
engleski
B-course physiotherapy assessment - demonstration of a mixed type of learning and teaching
nije evidentirano
physiotherapy assessment ; e-learning ; physiotherapy study
nije evidentirano
Podaci o prilogu
37-37.
2019.
nije evidentirano
objavljeno
978-953-6239-65-8
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjiga sažetaka
Lučanin, Damir et al.
Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb
Podaci o skupu
18. konferencija medicinskih sestara i tehničara ; 4. konferencija zdravstvenih profesija u medijima
predavanje
28.03.2019-29.03.2019
Opatija, Hrvatska