Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

B-kolegij fizioterapijska procjena - prikaz mješovitog tipa učenja i poučavanja (CROSBI ID 689928)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Jakuš, Lukrecija ; Horvat Tišlar, Marina ; Crnković, Ivana ; Čulić, Ana ; Žura, Nikolino ; Matejčić, Andrej ; Bušac, Lea ; Dobrić, Darija ; Gudek, Dragan B-kolegij fizioterapijska procjena - prikaz mješovitog tipa učenja i poučavanja // Knjiga sažetaka / Lučanin, Damir et al. (ur.). Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb, 2019. str. 37-37

Podaci o odgovornosti

Jakuš, Lukrecija ; Horvat Tišlar, Marina ; Crnković, Ivana ; Čulić, Ana ; Žura, Nikolino ; Matejčić, Andrej ; Bušac, Lea ; Dobrić, Darija ; Gudek, Dragan

hrvatski

B-kolegij fizioterapijska procjena - prikaz mješovitog tipa učenja i poučavanja

Suvremena informatička tehnologija omogućuje prilagodbe u prenošenju nastavnih sadržaja individualnim potrebama studenata, unaprjeđuje se kvaliteta i dostupnost nastavnih sadržaja te se potiče studente na samostalan rad, samoregulirano učenje i usvajanje gradiva na višim razinama kognitivne obrade sadržaja. Po principima mješovitog učenja i poučavanja – engl. blended learning ; studenti prve godine studija fizioterapije dio svojih nastavnih obveza predmeta Fizioterapijska procjena izvršavaju u virtualnom okruženju, na poslužitelju Moodle Zdravstvenog veleučilišta. Studentima je predstavljen izvedbeni plan predavanja i pristup prezentacijama na temu predavanja. Sve prezentacije prate odgovarajuća poglavlja u udžbeniku Fizioterapijska procjena koji je studentima dostupan u e-izdanju na platformi e-student. Studenti imaju obvezu riješiti tematski test, čime se potvrđuje usvojenost sadržaja pojedine tematske jedinice. Svi tematski testovi tvore bazu od 300 ispitnih pitanja. U okviru tradicionalne – engl. place based nastave vježbi u praktikumu studentima se dodjeljuje timski tematski praktični zadatak čije izvršavanje svaka skupina studenata objavljuje na poslužitelju Moodle. U videoprezentaciji studenti opisuju i demonstriraju postupke opservacije i palpacije anatomskih struktura segmenta, testiranje selektivne tenzije tkiva, procjenu anatomskog integriteta i opsega pokreta u zglobu, antropometriju i procjenu mišićne funkcije. Tijekom primjene modela blended learning ostvarena je dostupnost nastavnih materijala putem interneta, pružene su smjernice za učenje te mogućnost samoprovjere usvojenosti nastavnog sadržaja. Videoprezentacijom tematskog zadatka studenti demonstriraju primjenu odgovarajućih postupaka mjerenja i procjene te razinu usvojenosti praktične vještine. Uz stručne, usvajaju se opće kompetencije poput samostalnog iniciranja, planiranja i provedbe zadatka te primijene informacijsko-komunikacijske tehnologije.

fizioterapijska procjena ; e-učenje ; studij fizioterapije

nije evidentirano

engleski

B-course physiotherapy assessment - demonstration of a mixed type of learning and teaching

nije evidentirano

physiotherapy assessment ; e-learning ; physiotherapy study

nije evidentirano

Podaci o prilogu

37-37.

2019.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-6239-65-8

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka

Lučanin, Damir et al.

Zagreb: Zdravstveno veleučilište Zagreb

Podaci o skupu

18. konferencija medicinskih sestara i tehničara ; 4. konferencija zdravstvenih profesija u medijima

predavanje

28.03.2019-29.03.2019

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Obrazovne znanosti

Poveznice