The Role of Competitive Analysis and Marketing Orientation in Improving Competitiveness of the Non-Profit Sector - Theoretical Background and Empirical Evidence (CROSBI ID 488149)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Pavičić, Jurica ; Renko, Nataša ; Alfirević, Nikša
engleski
The Role of Competitive Analysis and Marketing Orientation in Improving Competitiveness of the Non-Profit Sector - Theoretical Background and Empirical Evidence
Analizirana je uloga analaize konkurenata u ostvarivanju konkurenata u neprofitnom sektoru u Hrvatskoj uz prezentiranje teorijskih spoznaja i rezultata empirijskih istraživanja
marketing; competitive advantage; nonprofit organizations
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
115-116-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Foueth International Conference on Enterprise in Transition
Goić, Srećko
Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu
Podaci o skupu
Fourth International Conference on Enterprise in Transition
predavanje
24.05.2001-26.05.2001
Split, Hrvatska