Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

The Role of Competitive Analysis and Marketing Orientation in Improving Competitiveness of the Non-Profit Sector - Theoretical Background and Empirical Evidence (CROSBI ID 488149)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Pavičić, Jurica ; Renko, Nataša ; Alfirević, Nikša The Role of Competitive Analysis and Marketing Orientation in Improving Competitiveness of the Non-Profit Sector - Theoretical Background and Empirical Evidence // Foueth International Conference on Enterprise in Transition / Goić, Srećko (ur.). Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu, 2001. str. 115-116-x

Podaci o odgovornosti

Pavičić, Jurica ; Renko, Nataša ; Alfirević, Nikša

engleski

The Role of Competitive Analysis and Marketing Orientation in Improving Competitiveness of the Non-Profit Sector - Theoretical Background and Empirical Evidence

Analizirana je uloga analaize konkurenata u ostvarivanju konkurenata u neprofitnom sektoru u Hrvatskoj uz prezentiranje teorijskih spoznaja i rezultata empirijskih istraživanja

marketing; competitive advantage; nonprofit organizations

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

115-116-x.

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Foueth International Conference on Enterprise in Transition

Goić, Srećko

Split: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Splitu

Podaci o skupu

Fourth International Conference on Enterprise in Transition

predavanje

24.05.2001-26.05.2001

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija