Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Inkluzija djece s invaliditetom u dječji vrtić, Sisak (CROSBI ID 689684)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Koštić, Lorena ; Karaman, Patricija ; Gašpar, Andrea Inkluzija djece s invaliditetom u dječji vrtić, Sisak // Međunarodni stručni skup "Je li socijalna inkluzija moguća bez zapošljavanja?". 2015. str. 20-20

Podaci o odgovornosti

Koštić, Lorena ; Karaman, Patricija ; Gašpar, Andrea

hrvatski

Inkluzija djece s invaliditetom u dječji vrtić, Sisak

Razvoj djeteta počinje još u majčinoj utrobi. Nakon rođenja, ono se razvoja na nekoliko područja: motorika, kognicija, socijalizacija, emotivni razvoj. Ono uči, istražuje okolinu. Učenjem , razvija se na svim navedenim područjima. Događa se da na nekom od tih područja dolazi do zastoja u razvoju. Dijete s upućuje na procjenu kod raznih stručnjaka: pedijatra, rehabilitatora, logopeda, psihologa te nije rijetkost da dijete na temelju zastoja u razvoju dobije dijagnozu invaliditeta. Kako bi dijete učilo i napredovalo, roditelji uključuju dijete u razne programe rane intervencije te ga uključuju u prvi u nizu sustava odgoja i obrazovanja, vrtić. Državni pedagoški standard predškolskog sustava odgoja i obrazovanja uključuje i predškolski sustav i naobrazbu djece s teškoćama u razvoju i darovite djece. Unazad nekoliko godina, mnogo se priča o inkluziji djece s teškoćama u razvoju u redovan sustav odgoja i obrazovanja. Potrebno je istaknuti da nije važno samo uključiti djecu s teškoćama u razvoju u redovan sustav odgoja i obrazovanja nego i stvoriti im uvjete u kojima će se poticati njihov rast i razvoj te omogućiti socijalizacija. Ovim radom istražujemo stupanj uključenosti djece s invaliditetom na području grada Siska. Važno je istaknuti kako je Sisak jedan od rijetkih primjera dobre prakse uključenosti djece s teškoćama u redovan sustav predškolskog odgoja i obrazovanja. U radu ističemo stupanj uključenosti djece s teškoćama u razvoju u predškolski sustav odgoja i obrazovanja, stopu uključenosti djece prema dijagnozama teškoća u razvoju te podrška koja im se pruža u predškolskom sustavu odgoja i obrazovanja kako bi se podržao njihov daljnji rast i razvoj na području grada Siska.

teškoće u razvoju, predškolski sustav odgoja i obrazovanja, inkluzija, razvoj

nije evidentirano

engleski

Inclusion of children with disabilities in kindergarten, Sisak

nije evidentirano

disabilities, preschool education system, inclusion, development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

20-20.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Međunarodni stručni skup "Je li socijalna inkluzija moguća bez zapošljavanja?"

Podaci o skupu

Međunarodni stručni skup "Je li socijalna inkluzija moguća bez zapošljavanja?"

predavanje

03.12.2015-04.12.2015

Vodice, Hrvatska

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti