Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Primjena suvremenih metoda poučavanja na nastavnu jedinicu: eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca (CROSBI ID 689473)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | domaća recenzija

Škarica, Maja ; Musulin, Jadranka ; Harmina, Anita Primjena suvremenih metoda poučavanja na nastavnu jedinicu: eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca // Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega ; ISBN - 978-953-6802-54-8 / Pezelj, Marijana (ur.). Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet, 2019

Podaci o odgovornosti

Škarica, Maja ; Musulin, Jadranka ; Harmina, Anita

hrvatski

Primjena suvremenih metoda poučavanja na nastavnu jedinicu: eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca

Cilj ovog rada je opisati te pokazati primjenu odabranih tehnika poučavanja u nastavi matematike s ciljem poticanja aktivnijeg načina rada kod učenika te razvijanja kritičkog načina razmišljanja kao preduvjet i pripremu za transformaciju nastave u digitalnom okruženju. Odabrane su tehnike ERR okvira, a primijenit će se na nastavnu jedinicu „Eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca“ u prvom razredu opće gimnazije srednje škole Ivan Švear u Ivanić-Gradu. ERR okvir se sastoji od faze evokacije (E), faze razumijevanja značenja (R) i faze refleksije (R). U fazi evokacije korištena je tehnika razmisli i razmijeni u paru, u fazi razumijevanja značenja čitanje uz anketu te u fazi refleksije tehnika grozdovi. Nakon održanog nastavnog sata može se zaključiti da su ciljevi postignuti, učenici su aktivnije sudjelovali, bili motiviraniji te bolje usvojili nastavno gradivo u odnosu na nastavne sate kada su se koristile klasične metode poučavanja. Fokus je bio na učeniku, a ne na nastavniku te je sama nastava bila dinamična i interaktivna. Unatoč tome što je ovakav način nastave zahtjevniji kako za učenike tako i za nastavnike, zadovoljstvo i entuzijazam su se mogli uočiti kod svih sudionika. Primijene tehnike poučavanja pokazale su se perspektivne za implementaciju u SAMR model jer potiču samostalnu izgradnju znanja i rješavanje problema

suvremene tehnike poučavanja ; ERR okvir ; eksplicitni i implicitni oblik jednadžbe pravca ; SAMR model

nije evidentirano

engleski

Applying modern teaching methods to the teaching unit: an explicit and implicit form of the linear equation

nije evidentirano

ERR framework ; SAMR model

nije evidentirano

Podaci o prilogu

7

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova - CARNET USERS CONFERENCE 2019, Na granici mogućega ; ISBN - 978-953-6802-54-8

Pezelj, Marijana

Zagreb: Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet

978-953-6802-54-8

Podaci o skupu

21. CARNET-ova konferencija za korisnike (CUC 2019) „Na granici mogućega“

predavanje

06.11.2019-08.11.2019

Šibenik, Hrvatska

Povezanost rada

nije evidentirano