Glazba kao poticaj i stvaralački prostor: mogućnosti rada u redovitoj nastavi i izvannastavnim glazbenim aktivnostima (CROSBI ID 689407)
Prilog sa skupa u zborniku | ostalo | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Vidulin, Sabina
hrvatski
Glazba kao poticaj i stvaralački prostor: mogućnosti rada u redovitoj nastavi i izvannastavnim glazbenim aktivnostima
U radu se sistematiziraju mogućnosti rada u školi, na nastavi Glazbene kulture i u vokalnim i stvaralačkim izvannastavnim glazbenim aktivnostima. Propituju se uloga, cilj i zadaće u područjima: pjevanje, sviranje, slušanje glazbe s muzikološkom elaboracijom i stvaralaštvo u sklopu redovite nastave. Uz očekivane ishode, a tragajući za unutarglazbenim varijacijama, autorica predlaže modele spajanja pjevanja i stvaralaštva te sviranja i stvaralaštva s ciljem boljeg razumijevanja glazbenih sastavnica, a time i glazbe. S obzirom na to da se još bolji rezultati u glazbenom razvoju djeteta mogu očekivati u izvannastavnim glazbenim aktivnostima, u radu se pozornost obraća na neke od čestih aktivnosti koje se provode u školi, ali predstavlja i SEM koncepcija koju odlikuje interdisciplinarni pristup glazbi kroz engleski jezik i dramsku kulturu.
glazbena nastava, glazbena područja, izvannastavne glazbene aktivnosti, modeli
nije evidentirano
engleski
Music as a stimulus and creative space: work possibilities in regular classes and extracurricular music activities
nije evidentirano
compulsory school, extracurricular music activities, music areas, outcomes, pupils, regular classes
nije evidentirano
Podaci o prilogu
9-26.
2020.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Glazba kao poticaj
Nuhanović, Sanja ; Blekić, Gabrijela
Slavonski Brod: Brodski harmonikaški orkestar Bela pl. Panthy
978-953-59969-1-0
Podaci o skupu
Nepoznat skup
ostalo
29.02.1904-29.02.2096