Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Vrednovanje kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj,Izazovi inkluzivnog odoja i obrazovanja (CROSBI ID 689396)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Žic Ralić, Anamarija ; Cvitković, Daniela Vrednovanje kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj,Izazovi inkluzivnog odoja i obrazovanja // Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja Zbornik sažetaka 11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem / Bukvić, Z. (ur.). Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske, 2016. str. 24-24

Podaci o odgovornosti

Žic Ralić, Anamarija ; Cvitković, Daniela

hrvatski

Vrednovanje kvalitete inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj,Izazovi inkluzivnog odoja i obrazovanja

U suvremenoj literaturi o inkluzivnom odgoju i obrazovanju ističe se potreba praćenja učinkovitosti inkluzivnih politika i prakse. U cilju stvaranja europskog referentnog modela procjene kvalitete inkluzivnog obrazovanja u okviru europskog projekta EBE EUSMOSI prišlo se kreiranju mjernog instrumenta kojim će se moći evidentirati inkluzivno obrazovanje u različitim zemljama. Cilj ovog rada je prikazati rezultate vrednovanja inkluzivnog odgoja i obrazovanja u Hrvatskoj. U istraživanju su sudjelovali učitelji drugih razreda, osnovnih škola na području grada Zagreba i Zagrebačke županije (N=120) koji rade u inkluzivnim uvjetima, odnosno u razredu poučavaju djecu s utvrđenim teškoćama u razvoju. Primijenjena je Skala procjene kvalitete inkluzije u školi razvijena unutar EBE EUSMOSI projekta. Rezultati govore o kritičnosti učitelja prema provedbi inkluzivnog odgoja i obrazovanja na razini njihove škole, ali zadovoljstvu s tim kako sami unutar svog razreda provode potrebne prilagodbe za učenike s teškoćama. Među objektivnim pokazateljima kvalitete inkluzivnog obrazovanja kreiranim za zemlje Europe, manji broj je primjenjiv u Hrvatskim uvjetima. Uočljiv je nedostatak suradničkog rada i rasprava unutar škole, kao i s lokalnom zajednicom vezano uz potrebno unapređenje inkluzivnog procesa. Rezultati upućuju na konkretne aktivnosti kojima se može unaprijediti kvaliteta provedbe inkluzivnog odgoja i obrazovanja.

inkluzivni odgoj i obrazovanje ; vrednovanje kvalitete, učenici s teškoćama u razvoju

nije evidentirano

engleski

EVALUATION OF THE QUALITY OF INCLUSIVE EDUCATION IN CROATIA

nije evidentirano

inclusive education, evaluation of quality, children with disability

nije evidentirano

Podaci o prilogu

24-24.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja Zbornik sažetaka 11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem

Bukvić, Z.

Varaždin: Savez edukacijskih rehabilitatora Hrvatske

978-953-58871-0-2

Podaci o skupu

Izazovi inkluzivnog odgoja i obrazovanja, 11. kongresa edukacijskih rehabilitatora s međunarodnim sudjelovanjem

predavanje

28.04.2016-30.04.2016

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti