Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Cjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva (CROSBI ID 276717)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Bouillet, Dejana ; Domović, Vlatka ; Pažur, Monika Cjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva // Revija za socijalnu politiku, 27 (2020), 1; 1-16. doi: 10.3935/rsp.v27i1.1635

Podaci o odgovornosti

Bouillet, Dejana ; Domović, Vlatka ; Pažur, Monika

hrvatski

Cjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva

U radu se analiziraju 134 javne politike koje adresiraju cjeloživotno učenje mladih u devet zemalja uključenih u projekt ‘Javne politike koje podržavaju mlade u njihovom životnom putu - Komparativna analiza cjeloživotnog učenja i uključivanja u obrazovanje i rad u Europi’ (YOUNG_ADULLLT). Projekt je razvijen u okviru EU okvirnog programa za istraživanje i inovacije HORISON 2020. Analiza se temelji na tri teorijska koncepta – kulturna politička ekonomija, teorija životnog puta i upravljanje. Cilj analize je utvrđivanje načina na koje je cjeloživotno učenje operacionalizirano i implementirano u javnim politikama u sustavima obrazovanja, zapošljavanja i socijalne zaštite mladih. Analiza pokazuje razlike među zemljama koje su posljedica različitih društvenih i ekonomskih okolnosti. Procedure formuliranja politika kreću se od centraliziranih do decentraliziranih. Ciljevi javnih politika cjeloživotnog učenja su trostruki – obrazovni, ekonomski i socijalni, pri čemu njihova zastupljenost varira od zemlje do zemlje. Razine i mehanizmi koordinacije cjeloživotnog učenja također nisu istovjetni te su prepoznate razlike među zemljama s obzirom na centralno upravljani lokalizam, laissez faire i demokratski lokalizam.

javne politike, cjeloživotno učenje, mladi, Europa

nije evidentirano

engleski

LIFELONG LEARNING OF YOUNG ADULTS IN THE CONTEXT OF PUBLIC POLICIES – A EUROPEAN PERSPECTIVE

nije evidentirano

policy, lifelong learning, young adults, Europe

nije evidentirano

Podaci o izdanju

27 (1)

2020.

1-16

objavljeno

1330-2965

1845-6014

10.3935/rsp.v27i1.1635

Povezanost rada

Obrazovne znanosti

Poveznice
Indeksiranost