Cjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva (CROSBI ID 276717)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Bouillet, Dejana ; Domović, Vlatka ; Pažur, Monika
hrvatski
Cjeloživotno učenje mladih u kontekstu javnih politika – europska perspektiva
U radu se analiziraju 134 javne politike koje adresiraju cjeloživotno učenje mladih u devet zemalja uključenih u projekt ‘Javne politike koje podržavaju mlade u njihovom životnom putu - Komparativna analiza cjeloživotnog učenja i uključivanja u obrazovanje i rad u Europi’ (YOUNG_ADULLLT). Projekt je razvijen u okviru EU okvirnog programa za istraživanje i inovacije HORISON 2020. Analiza se temelji na tri teorijska koncepta – kulturna politička ekonomija, teorija životnog puta i upravljanje. Cilj analize je utvrđivanje načina na koje je cjeloživotno učenje operacionalizirano i implementirano u javnim politikama u sustavima obrazovanja, zapošljavanja i socijalne zaštite mladih. Analiza pokazuje razlike među zemljama koje su posljedica različitih društvenih i ekonomskih okolnosti. Procedure formuliranja politika kreću se od centraliziranih do decentraliziranih. Ciljevi javnih politika cjeloživotnog učenja su trostruki – obrazovni, ekonomski i socijalni, pri čemu njihova zastupljenost varira od zemlje do zemlje. Razine i mehanizmi koordinacije cjeloživotnog učenja također nisu istovjetni te su prepoznate razlike među zemljama s obzirom na centralno upravljani lokalizam, laissez faire i demokratski lokalizam.
javne politike, cjeloživotno učenje, mladi, Europa
nije evidentirano
engleski
LIFELONG LEARNING OF YOUNG ADULTS IN THE CONTEXT OF PUBLIC POLICIES – A EUROPEAN PERSPECTIVE
nije evidentirano
policy, lifelong learning, young adults, Europe
nije evidentirano
Podaci o izdanju
27 (1)
2020.
1-16
objavljeno
1330-2965
1845-6014
10.3935/rsp.v27i1.1635
Povezanost rada
Obrazovne znanosti