Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 105552

Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske


Baban, Ljubomir; Ivić, Kata
Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske // XVII. Kongres CROMAR-a: Marketing države i marketing hrvatske države
Zagreb: CROMAR, 2001. str. 85-90 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske
(Marketing approach the elaboration of strategy of economic development of Republic Croatia)

Autori
Baban, Ljubomir ; Ivić, Kata

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
XVII. Kongres CROMAR-a: Marketing države i marketing hrvatske države / - Zagreb : CROMAR, 2001, 85-90

Skup
Marketing države i Marketing hrvatske države

Mjesto i datum
Pula, Republika Hrvatska, 15-16.11.2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Republika Hrvatska; Vlada Republike Hrvatske; strategija gospodarskog razvitka; WTO; Europska unija
(Republic Croatia; Croatian government; strategy of economic development; WTO; European Union)

Sažetak
U suvremenom svjetskom gospodarstvu danas dominiraju tzv. miješana gospodarstva (tzv. mixed economy). Naime, u svijetu ne postoje čista tržišna gospodarstva u smislu učenja fiziokrtizma i klasične političke ekonomije. Nakon velike svjetske krize (1929.-1933.) pod utjecajem J.M. keynesa država dobiva veću ulogu u reguliranju odnosa u društvenoj reprodukciji. Drugim riječim, u oblastima gdje je tržište imperfektno, država bi takve oblasti regulirala svojom ekonomskom politikom. Međutim, treba posebno istaknuti da država mora biti samo korektivni mehanizam tržišnog mehanizma. Programom rada Vlade Republike Hrvatske za razdoblje 2000.-2004. godine predviđena je izrada Strategije razvitka gospodarstva Republike Hrvatske. Istraživanja za potrebe izrade Strategije razvitka gospodarstva Republike Hrvatske su u tijeku. Na izradi Strategije sudjeluju brojni znanstveni i stručni suradnici. Strategija gospodarskog razvitka Republike Hrvatske trebala bi uzeti u obzir nekoliko bitnih činjenica: 1. Gospodarstvo Republike Hrvatske nalazi se u recesiji, 2. Resursi Republike Hrvatske nedovoljno su korišteni, a posebno stanovništvo, 3. Republika Hrvatska ima nepovoljne razmjenske odnose s inozemstvom, 4. Prijem Republike Hrvatske u WTO i pridruživanje s Europskom unijom traži još veću otvorenost gospodarstva Republike Hrvatske prema inozemstvu, itd. autori ovog rada pristupit će ocjeni Strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske s marketing stajališta.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
010002

Ustanove
Ekonomski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Ljubomir Baban, (145841)
Kata Ivić, (17521)