Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske (CROSBI ID 488090)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Baban, Ljubomir ; Ivić, Kata
hrvatski
Marketing pristup izradi strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske
U suvremenom svjetskom gospodarstvu danas dominiraju tzv. miješana gospodarstva (tzv. mixed economy). Naime, u svijetu ne postoje čista tržišna gospodarstva u smislu učenja fiziokrtizma i klasične političke ekonomije. Nakon velike svjetske krize (1929.-1933.) pod utjecajem J.M. keynesa država dobiva veću ulogu u reguliranju odnosa u društvenoj reprodukciji. Drugim riječim, u oblastima gdje je tržište imperfektno, država bi takve oblasti regulirala svojom ekonomskom politikom. Međutim, treba posebno istaknuti da država mora biti samo korektivni mehanizam tržišnog mehanizma. Programom rada Vlade Republike Hrvatske za razdoblje 2000.-2004. godine predviđena je izrada Strategije razvitka gospodarstva Republike Hrvatske. Istraživanja za potrebe izrade Strategije razvitka gospodarstva Republike Hrvatske su u tijeku. Na izradi Strategije sudjeluju brojni znanstveni i stručni suradnici. Strategija gospodarskog razvitka Republike Hrvatske trebala bi uzeti u obzir nekoliko bitnih činjenica: 1. Gospodarstvo Republike Hrvatske nalazi se u recesiji, 2. Resursi Republike Hrvatske nedovoljno su korišteni, a posebno stanovništvo, 3. Republika Hrvatska ima nepovoljne razmjenske odnose s inozemstvom, 4. Prijem Republike Hrvatske u WTO i pridruživanje s Europskom unijom traži još veću otvorenost gospodarstva Republike Hrvatske prema inozemstvu, itd. autori ovog rada pristupit će ocjeni Strategije gospodarskog razvitka Republike Hrvatske s marketing stajališta.
Republika Hrvatska; Vlada Republike Hrvatske; strategija gospodarskog razvitka; WTO; Europska unija
nije evidentirano
engleski
Marketing approach the elaboration of strategy of economic development of Republic Croatia
nije evidentirano
Republic Croatia; Croatian government; strategy of economic development; WTO; European Union
nije evidentirano
Podaci o prilogu
85-90-x.
2001.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
XVII. Kongres CROMAR-a: Marketing države i marketing hrvatske države
Zagreb: Hrvatska udruga za marketing (CROMAR)
Podaci o skupu
Marketing države i Marketing hrvatske države
predavanje
15.11.2001-16.11.2001
Pula, Hrvatska