Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

TALIS 2018: Učitelji, nastavnici i ravnatelji – cijenjeni stručnjaci: Međunarodno istraživanje učenja i poučavanja (CROSBI ID 18901)

Autorska knjiga | ostalo

Markočić Dekanić, Ana ; Gregurović, Margareta ; Batur, Matija TALIS 2018: Učitelji, nastavnici i ravnatelji – cijenjeni stručnjaci: Međunarodno istraživanje učenja i poučavanja. Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, 2020

Podaci o odgovornosti

Markočić Dekanić, Ana ; Gregurović, Margareta ; Batur, Matija

hrvatski

TALIS 2018: Učitelji, nastavnici i ravnatelji – cijenjeni stručnjaci: Međunarodno istraživanje učenja i poučavanja

TALIS 2018 treći je ciklus OECD-ova Međunarodnog istraživanja učenja i poučavanja, najvećeg istraživanja u svijetu koje daje priliku učiteljima, nastavnicima i ravnateljima škola da podijele svoja iskustva o radu s ciljem unapređenja kvalitete učenja i poučavanja. TALIS istraživanje pokrenula je Organizacija za ekonomsku suradnju i razvoj (OECD) početkom 2000-ih godina s ciljem prikupljanja valjanih i usporedivih međunarodnih podataka o učenju i poučavanju kako bi se zemljama sudionicama pomoglo u evaluaciji i redefiniranju politika vezanih uz učenje i poučavanje. Istraživanja se provode u petogodišnjim ciklusima, a Republika Hrvatska priključila se 2010. godine sudjelujući u drugom ciklusu istraživanja (TALIS 2013). Istraživanje TALIS 2018 provedeno je 2018. godine na otprilike 240 000 učitelja i 13 000 ravnatelja iz 48 zemalja, među kojima je i Republika Hrvatska. U Hrvatskoj je u istraživanju sudjelovalo 3358 učitelja predmetne nastave i 188 ravnatelja iz 196 osnovnih škola te 2661 nastavnik i 145 ravnatelja iz 150 srednjih škola. Prvi dio rezultata, usmjeren na prvu dimenziju profesionalizma učitelja, nastavnika i ravnatelja – njihovo formalno inicijalno obrazovanje i profesionalni razvoj, objavljen je 2019. godine u nacionalnom izvješću TALIS 2018: Učitelji, nastavnici i ravnatelji – cjeloživotni učenici. Ovo izvješće, koje donosi drugi dio rezultata, usmjereno je na preostale četiri dimenzije učiteljskog, nastavničkog i ravnateljskog profesionalizma: ugled i status učiteljske, nastavničke i ravnateljske profesije, sigurnost i fleksibilnost koju im profesija pruža, profesionalnu suradnju i kolegijalne odnose te stupanj autonomije koju imaju u svom radu. Detaljnije informacije i analize rezultata mogu se pronaći u OECD-ovu međunarodnom izvješću TALIS 2018 Results (Volume II): Teachers and School Leaders as Valued Professionals, https://doi.org/10.1787/19cf08df-en, a međunarodna baza podataka na službenim stranicama OECD-a na adresi: http://www.oecd.org/education/talis/talis-2018- data.htm.

TALIS ; OECD ; 2018 ; učitelji i nastavnici ; ravnatelji ; škole ; Hrvatska

nije evidentirano

engleski

TALIS 2018: Teachers and school principals – respected professionals: International study on learning and teaching

nije evidentirano

TALIS ; OECD ; 2018 ; teachers ; school principals ; schools ; Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja

2020.

978-953-7556-72-3

130

objavljeno

Povezanost rada

Obrazovne znanosti