Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima (CROSBI ID 276628)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Cokarić, Diana ; Lončarić, Dina ; Perišić Prodan, Marina
hrvatski
Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima
Društvene mreže postale su važan izvor informacija kod donošenja odluke o odabiru restorana. Svrha ovog rada jest utvrditi postoji li utjecaj korisnički generiranog sadržaja objavljenog na društvenim mrežama na doživljaj gostiju u restoranima. Provedeno je empirijsko istraživanje metodom ispitivanja na prigodnom uzorku s područja Republike Hrvatske. Istraživanjem je utvrđeno da većina ispitanika dijeli sadržaj na Instagramu i Facebooku, a kao najčešći motiv dijeljenja sadržaja na društvenim mrežama predstavlja dijeljenje iskustva. Istraživanje je pokazalo da je najčešći kriterij za odabir restorana kvaliteta hrane i preporuka prijatelja. Ispitanici imaju pozitivne stavove prema društvenim mrežama i njihovom utjecaju na očekivanja i doživljaj restorana, pri čemu restorani koji objavljuju vlastiti sadržaj na društvenim mrežama i koji odgovaraju na recenzije imaju pozitivniji imdž. Iako su svi ispitanici aktivni korisnici društvenih mreža, nemaju razvijene navike recenziranja na društvenim mrežama. Obzirom da su ispitanici aktivni na društvenim mrežama, potrebno je posvetiti veću pozornost marketinškim aktivnostima na društvenim mrežama, ali i korisnički generiranim sadržajima koji dokazano imaju veliki utjecaj na potencijalne goste i na njihov doživljaj restorana.
društvene mreže ; doživljaj ; restorani
nije evidentirano
engleski
The role of social networks in creating guests’ experience in restaurants
nije evidentirano
social networks ; experience ; restaurants
nije evidentirano