Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima (CROSBI ID 276628)

Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni) | domaća recenzija

Cokarić, Diana ; Lončarić, Dina ; Perišić Prodan, Marina Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3-4 (2019), 7-22

Podaci o odgovornosti

Cokarić, Diana ; Lončarić, Dina ; Perišić Prodan, Marina

hrvatski

Uloga društvenih mreža u kreiranju doživljaja gostiju u restoranima

Društvene mreže postale su važan izvor informacija kod donošenja odluke o odabiru restorana. Svrha ovog rada jest utvrditi postoji li utjecaj korisnički generiranog sadržaja objavljenog na društvenim mrežama na doživljaj gostiju u restoranima. Provedeno je empirijsko istraživanje metodom ispitivanja na prigodnom uzorku s područja Republike Hrvatske. Istraživanjem je utvrđeno da većina ispitanika dijeli sadržaj na Instagramu i Facebooku, a kao najčešći motiv dijeljenja sadržaja na društvenim mrežama predstavlja dijeljenje iskustva. Istraživanje je pokazalo da je najčešći kriterij za odabir restorana kvaliteta hrane i preporuka prijatelja. Ispitanici imaju pozitivne stavove prema društvenim mrežama i njihovom utjecaju na očekivanja i doživljaj restorana, pri čemu restorani koji objavljuju vlastiti sadržaj na društvenim mrežama i koji odgovaraju na recenzije imaju pozitivniji imdž. Iako su svi ispitanici aktivni korisnici društvenih mreža, nemaju razvijene navike recenziranja na društvenim mrežama. Obzirom da su ispitanici aktivni na društvenim mrežama, potrebno je posvetiti veću pozornost marketinškim aktivnostima na društvenim mrežama, ali i korisnički generiranim sadržajima koji dokazano imaju veliki utjecaj na potencijalne goste i na njihov doživljaj restorana.

društvene mreže ; doživljaj ; restorani

nije evidentirano

engleski

The role of social networks in creating guests’ experience in restaurants

nije evidentirano

social networks ; experience ; restaurants

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3-4

2019.

7-22

objavljeno

1846-6699

1846-6656

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice