Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Fotografija kao element kampanje na društvenim mrežama (CROSBI ID 689097)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Žeželj, Teo ; Rončević, Ante ; Mikota, Miroslav Fotografija kao element kampanje na društvenim mrežama // Blaž Baromić ... (Zbornik sažetaka) / Mikota, Miroslav (ur.). 2016. str. 74-74

Podaci o odgovornosti

Žeželj, Teo ; Rončević, Ante ; Mikota, Miroslav

hrvatski

Fotografija kao element kampanje na društvenim mrežama

Fotografija je vrlo brzo zauzela svoje mjesto u oglašavanju na društvenim mrežama koje zbog velikog broja korisnika imaju sve veći utjecaj na javno mnijenje. Tako su u okviru društvenih mreža važno mjesto zauzele i stranice različitih političkih aktera koji koriste takve platforme za slanje političkih poruka. Ta se praksa posebno ističe u vrijeme predizbornih kampanja tijekom kojih političke stranke nastoje korištenjem društvenih mreža kao neposrednog načina komuniciranja s biračima utjecati na njihovu odluku bilo dijeljenjem tekstualnog sadržaja ili pak drugih multimedijskih sadržaja. Fotografija kao visokoikonični medij u tom aspektu ima važnu ulogu jer omogućava slanje jednostavne i snažne poruke kojom se lako dopire do korisnika, no pri tome je potrebno voditi računa o nekim osnovnim pravilima kojih se fotograf mora pridržavati kako bi uspio u namjeri da prenese željenu poruku na jasan i nedvosmislen način.

fotografija, društvene mreže, predizborne kampanje, komunikacija

nije evidentirano

engleski

Photography as an element of social network campaigns

nije evidentirano

photography, social network, election campaigns, communications

nije evidentirano

Podaci o prilogu

74-74.

2016.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija, Blaž Baromić 2016

Mikota, Miroslav

Senj: Hrvatsko društvo grafičara

9-771848-614001

1848-6142

Podaci o skupu

20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

predavanje

07.09.2016-10.09.2016

Senj, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti