Fotografija kao element kampanje na društvenim mrežama (CROSBI ID 689097)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Žeželj, Teo ; Rončević, Ante ; Mikota, Miroslav
hrvatski
Fotografija kao element kampanje na društvenim mrežama
Fotografija je vrlo brzo zauzela svoje mjesto u oglašavanju na društvenim mrežama koje zbog velikog broja korisnika imaju sve veći utjecaj na javno mnijenje. Tako su u okviru društvenih mreža važno mjesto zauzele i stranice različitih političkih aktera koji koriste takve platforme za slanje političkih poruka. Ta se praksa posebno ističe u vrijeme predizbornih kampanja tijekom kojih političke stranke nastoje korištenjem društvenih mreža kao neposrednog načina komuniciranja s biračima utjecati na njihovu odluku bilo dijeljenjem tekstualnog sadržaja ili pak drugih multimedijskih sadržaja. Fotografija kao visokoikonični medij u tom aspektu ima važnu ulogu jer omogućava slanje jednostavne i snažne poruke kojom se lako dopire do korisnika, no pri tome je potrebno voditi računa o nekim osnovnim pravilima kojih se fotograf mora pridržavati kako bi uspio u namjeri da prenese željenu poruku na jasan i nedvosmislen način.
fotografija, društvene mreže, predizborne kampanje, komunikacija
nije evidentirano
engleski
Photography as an element of social network campaigns
nije evidentirano
photography, social network, election campaigns, communications
nije evidentirano
Podaci o prilogu
74-74.
2016.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija, Blaž Baromić 2016
Mikota, Miroslav
Senj: Hrvatsko društvo grafičara
9-771848-614001
1848-6142
Podaci o skupu
20. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić
predavanje
07.09.2016-10.09.2016
Senj, Hrvatska