Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odraz socio-emocionalne dobrobiti djece u različitim igrama: Prilog za unapređenje kompetencija suvremenog odgajatelja (CROSBI ID 66262)

Prilog u knjizi | stručni rad | međunarodna recenzija

Polanec, Elma ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Pauletić, Ivana Odraz socio-emocionalne dobrobiti djece u različitim igrama: Prilog za unapređenje kompetencija suvremenog odgajatelja // Zbornik radova: Međunarodni znanstveno-stručni simpozij: „Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionanog identiteta / Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša (ur.). Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari, 2019. str. 79-88

Podaci o odgovornosti

Polanec, Elma ; Tatalović Vorkapić, Sanja ; Pauletić, Ivana

hrvatski

Odraz socio-emocionalne dobrobiti djece u različitim igrama: Prilog za unapređenje kompetencija suvremenog odgajatelja

Profesionalni identitet odgajatelja podrazumijeva kontinuirano osluškivanje promjena koje se događaju u suvremenom svijetu, te cjeloživotno usvajanje suvremenih znanstveno-stručnih spoznaja iz područja ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja. Jedno od suvremenih polazišta jest i ostvarenje dobrobiti djece prema Nacionalnom kurikuluma za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2014). Za mentalno zdravlje djece najznačajnija je socio-emocionalna dobrobit, koja ne samo da ima snažne pozitivne efekte u djetinjstvu, ved i kasnije, bududi da kreira temelje za razvoj i učenje u starijoj dobi. S druge strane, praksa namede svoje osnovno pitanje: Kako kvalitetno podržati i ostvariti socio- emocionalnu dobrobit djece rane i predškolske dobi? Kakve aktivnosti i igre koristiti u radu s djecom? Suvremene znanstveno-stručne spoznaje usmjeravaju vedinu odgovora na primjenu određenih, specifičnih vrsta igara i aktivnosti u radu s djecom. Stoga je ova rad usmjeren na prikaz suvremenih teorijskih polazišta socioemocionalne dobrobiti djece, te prikaz različitih vrsta igara i aktivnosti koje su se pokazale iznimno korisnima za poticanje i osiguranje socio-emocionalne dobrobiti djece rane i predškolske dobi u dječjim vrtidima.

aktivnosti ; cjeloživotno učenje ; igre ; kompetencije odgajatelja ; socioemocionalna dobrobit djece

nije evidentirano

engleski

REFLECTION OF SOCIO-EMOTIONAL WELLBEING OF CHILDREN IN DIFFERENT PLAY: A CONTRIBUTION TO UPGRADING COMPETENCES OF CONTEMPORARY EARLY CHILDHOOD EDUCATORS

nije evidentirano

activities ; lifelong learning ; play ; competences of early childhood educators ; socioemotional 's wellbeing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

79-88.

objavljeno

Podaci o knjizi

Zbornik radova: Međunarodni znanstveno-stručni simpozij: „Cjeloživotnim obrazovanjem do profesionanog identiteta

Kokanović, Tihana ; Opić, Siniša

Sisak: Dječji vrtić Sisak Stari

2019.

978-953-57449-5-5

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija

Poveznice