Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kojim igrama olakšati prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću? – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece rane i predškolske dobi (CROSBI ID 66260)

Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija

Tatalović Vorkapić, Sanja ; Polanec, Elma Kojim igrama olakšati prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću? – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece rane i predškolske dobi // ZBORNIK RADOVA SA STRUČNO-ZNANSTVENOG SKUPA „ZAJEDNO RASTEMO – KOMPETENCIJE DJETETA ZA CJELOŽIVOTNO UČENJE ” / Kolar Billege, Marina (ur.). Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak, 2019. str. 107-117

Podaci o odgovornosti

Tatalović Vorkapić, Sanja ; Polanec, Elma

hrvatski

Kojim igrama olakšati prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću? – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece rane i predškolske dobi

Osnovni cilj rada ustanove za rani i predškolski odgoj i obrazovanje prema Nacionalnom kurikulumu za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2014) jest osiguranje dobrobiti djece. Specifično, ovaj je rad usmjeren na socioemocionalnu dobrobit koja tijekom prijelaza i prilagodbe u dječjem vrtiću doživljava svoje najveće izazove. Suvremeni teorijski diskursi, kao što je Ekološko- dinamički model tranzicije, ističu važnost intrapersonalnih i interpersonalnih čimbenika te njihove međusobne odnose kroz vrijeme u kulturi u kojoj dijete živi. Upravo su vrste igara koje odgojitelji primjenjuju u radu s djecom tijekom prijelaza i prilagodbe jedna od značajnih determinanti uspješne adaptacije i kompetencija djece u kasnijim tranzicijama tijekom života. Stoga su u ovom radu prikazani suvremeni teorijski model tranzicije, organizacija prilagodbe u DV- u „Vrapčić” u Šenkovcu te različite vrste igara koje olakšavaju prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću s implikacijama za unapređenje prakse.

Ekološko-dinamički model tranzicije ; igre ; prijelaz ; prilagodba ; socioemocionalna dobrobit djece

nije evidentirano

engleski

What games to use for facilitating transition and adaptation in kindergarten? - Support for socio-emotional well-being among children of an early and preschool age

nije evidentirano

Ecological-Dynamic model of transition ; play ; transition ; adaptation ; socio-emotional well-being of children

nije evidentirano

Podaci o prilogu

107-117.

objavljeno

Podaci o knjizi

ZBORNIK RADOVA SA STRUČNO-ZNANSTVENOG SKUPA „ZAJEDNO RASTEMO – KOMPETENCIJE DJETETA ZA CJELOŽIVOTNO UČENJE ”

Kolar Billege, Marina

Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak

2019.

978-953-8115-64-6

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija

Poveznice