Kojim igrama olakšati prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću? – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece rane i predškolske dobi (CROSBI ID 66260)
Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tatalović Vorkapić, Sanja ; Polanec, Elma
hrvatski
Kojim igrama olakšati prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću? – Podrška socio-emocionalnoj dobrobiti djece rane i predškolske dobi
Osnovni cilj rada ustanove za rani i predškolski odgoj i obrazovanje prema Nacionalnom kurikulumu za rani i predškolski odgoj i obrazovanje (2014) jest osiguranje dobrobiti djece. Specifično, ovaj je rad usmjeren na socioemocionalnu dobrobit koja tijekom prijelaza i prilagodbe u dječjem vrtiću doživljava svoje najveće izazove. Suvremeni teorijski diskursi, kao što je Ekološko- dinamički model tranzicije, ističu važnost intrapersonalnih i interpersonalnih čimbenika te njihove međusobne odnose kroz vrijeme u kulturi u kojoj dijete živi. Upravo su vrste igara koje odgojitelji primjenjuju u radu s djecom tijekom prijelaza i prilagodbe jedna od značajnih determinanti uspješne adaptacije i kompetencija djece u kasnijim tranzicijama tijekom života. Stoga su u ovom radu prikazani suvremeni teorijski model tranzicije, organizacija prilagodbe u DV- u „Vrapčić” u Šenkovcu te različite vrste igara koje olakšavaju prijelaz i prilagodbu u dječjem vrtiću s implikacijama za unapređenje prakse.
Ekološko-dinamički model tranzicije ; igre ; prijelaz ; prilagodba ; socioemocionalna dobrobit djece
nije evidentirano
engleski
What games to use for facilitating transition and adaptation in kindergarten? - Support for socio-emotional well-being among children of an early and preschool age
nije evidentirano
Ecological-Dynamic model of transition ; play ; transition ; adaptation ; socio-emotional well-being of children
nije evidentirano
Podaci o prilogu
107-117.
objavljeno
Podaci o knjizi
ZBORNIK RADOVA SA STRUČNO-ZNANSTVENOG SKUPA „ZAJEDNO RASTEMO – KOMPETENCIJE DJETETA ZA CJELOŽIVOTNO UČENJE ”
Kolar Billege, Marina
Čakovec: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu ; Dječji vrtić Cvrčak
2019.
978-953-8115-64-6