Socio-emocionalna dobrobit i otpornost djece rane i predškolske dobi: Kako omogućiti da djeca (p)ostanu dobro? (CROSBI ID 276513)
Prilog u časopisu | pregledni rad (stručni) | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Tatalović Vorkapić, Sanja
hrvatski
Socio-emocionalna dobrobit i otpornost djece rane i predškolske dobi: Kako omogućiti da djeca (p)ostanu dobro?
Socio-emocionalna dobrobit sastavni je dio opće dobrobiti djece i odražava optimalno funkcioniranje i iskustvo na socio-emocionalnom planu djece koje je pod značajnim utjecajem različitih intra-personalnih (karakteristike djeteta) i inter-personalnih čimbenika (okolina i društvo u kojima dijete živi). Socio- emocionalna dobrobit djece obuhvaća razvojnu dimenziju koja je tek odnedavno postala fokus znanstvenih istraživanja. Naime, koncept dobrobiti djece iznimno je kompleksan zbog toga što ne odražava samo BITI ili OSTATI DOBRO (well-being) kao što je to definirano kod odraslih, već i POSTATI DOBRO (well-becoming), te uključuje veliki broj različitih aspekata. Vezano uz to, psihološki otporna (resilient) djeca uspijevaju ostvariti svoje razvojne zadatke na optimalnoj razini bez obzira na utjecaje rizičnih čimbenika u njihovom životu. Imajući na umu važnost socio-emocionalne dobrobiti i otpornosti djece pored relevantnih razvojnih miljokaza u suvremenom životnom kontekstu, pitanje o tome kako provoditi kvalitetan odgojno-obrazovni rad s djecom u svrhu poticanja njihova razvoja i učenja s posebnim naglaskom na osiguranje najviše razine njihove socio-emocionalne dobrobiti i psihološke otpornosti predstavlja snažan profesionalni izazov.
dobrobit djece ; socio-emocionalna dobrobit djece ; psihološka otpornost djece ; razvojni miljokazi socio-emocionalnog razvoja ; smjernice za praksu
nije evidentirano
engleski
Socio-emotional well-being and resilience among childrenf an earyl and preschool age: How to achieve for children to be(come) well?
nije evidentirano
Children's well-being ; socio-emotional well-being ; resilience ; deveopmental milestones of socio-emotional development ; practice guidelines
nije evidentirano
Podaci o izdanju
89
2019.
2-6
objavljeno
1331-1948