Digitalna transformacija marketinga i uloga potrošača (CROSBI ID 689084)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Rončević, Ante ; Boršćak, Andreja, Kuštelega, Lea
hrvatski
Digitalna transformacija marketinga i uloga potrošača
Tehnološki najnaprednije razdoblje ikad definirano digitalnom transformacijom, potiče ponuđače na kontinuirani razvoj i poboljšanja te inovativne proizvode, na svakodnevno korištenje kreativnih ideja i rješenja kako bi se osigurao opstanak na tržištu. (R)Evolucija industrije i tehnologije događa se paralelno s evolucijom marketinga i porastom svijesti potrošača o proizvodima i/ili uslugama. Dostupnost informacija, novi modeli komunikacije i način slanja poruke potrošaču od presudne su važnosti za marketing poduzeća. Rad je podijeljen na dvije tematske cjeline. U teorijskom dijelu objašnjena je digitalna transformacija: od industrije do potrošača. U drugom dijelu je analiza istraživanja provedenog putem anketnog upitnika. Cilj rada je znanstveni doprinos pomoću rezultata empirijskog istraživanja transformacije marketinga i suvremenog potrošača, koji mogu služiti i marketing sektoru kojem je važna informacija što je potrošaču u Hrvatskoj važno i kako je evoluirao u dobu digitalne transformacije. Rezultati istraživanja pokazuju kako se potrošač mijenja, koristi li nove tehnologije, preferira li online kupovinu ili pak tradicionalnu.
digitalna transformacija ; marketing ; suvremeni potrošač ; (r)evolucija
nije evidentirano
engleski
Digital transformation of marketing and consumers role
nije evidentirano
digital transformation ; marketing ; modern consumer ; (r)evolution
nije evidentirano
Podaci o prilogu
184-197.
2019.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019, Book of Papers, THEME: MARKETING 4.0
Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA )
2459-7953
Podaci o skupu
4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)
predavanje
11.10.2019-11.10.2019
Varaždin, Hrvatska