Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Digitalna transformacija marketinga i uloga potrošača (CROSBI ID 689084)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Rončević, Ante ; Boršćak, Andreja, Kuštelega, Lea Digitalna transformacija marketinga i uloga potrošača // 4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019, Book of Papers, THEME: MARKETING 4.0. Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA ), 2019. str. 184-197

Podaci o odgovornosti

Rončević, Ante ; Boršćak, Andreja, Kuštelega, Lea

hrvatski

Digitalna transformacija marketinga i uloga potrošača

Tehnološki najnaprednije razdoblje ikad definirano digitalnom transformacijom, potiče ponuđače na kontinuirani razvoj i poboljšanja te inovativne proizvode, na svakodnevno korištenje kreativnih ideja i rješenja kako bi se osigurao opstanak na tržištu. (R)Evolucija industrije i tehnologije događa se paralelno s evolucijom marketinga i porastom svijesti potrošača o proizvodima i/ili uslugama. Dostupnost informacija, novi modeli komunikacije i način slanja poruke potrošaču od presudne su važnosti za marketing poduzeća. Rad je podijeljen na dvije tematske cjeline. U teorijskom dijelu objašnjena je digitalna transformacija: od industrije do potrošača. U drugom dijelu je analiza istraživanja provedenog putem anketnog upitnika. Cilj rada je znanstveni doprinos pomoću rezultata empirijskog istraživanja transformacije marketinga i suvremenog potrošača, koji mogu služiti i marketing sektoru kojem je važna informacija što je potrošaču u Hrvatskoj važno i kako je evoluirao u dobu digitalne transformacije. Rezultati istraživanja pokazuju kako se potrošač mijenja, koristi li nove tehnologije, preferira li online kupovinu ili pak tradicionalnu.

digitalna transformacija ; marketing ; suvremeni potrošač ; (r)evolucija

nije evidentirano

engleski

Digital transformation of marketing and consumers role

nije evidentirano

digital transformation ; marketing ; modern consumer ; (r)evolution

nije evidentirano

Podaci o prilogu

184-197.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019, Book of Papers, THEME: MARKETING 4.0

Varaždin: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA )

2459-7953

Podaci o skupu

4th International Scientific and Professional Conference (CRODMA 2019)

predavanje

11.10.2019-11.10.2019

Varaždin, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice