Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

GRAFIČKA INDUSTRIJA KROZ PRIZMU MARKETINGA 4.0 (CROSBI ID 689081)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Rončević, Ante GRAFIČKA INDUSTRIJA KROZ PRIZMU MARKETINGA 4.0 // Blaž Baromić ... (Zbornik sažetaka) / Mikota, Miroslav (ur.). 2019. str. 14-15

Podaci o odgovornosti

Rončević, Ante

hrvatski

GRAFIČKA INDUSTRIJA KROZ PRIZMU MARKETINGA 4.0

Korijeni grafičke industrije sežu u 15. stoljeće uvođenjem tiskarskog stroja u proizvodnju, a marketing kao poslovna filozofija vuče korijene s razvojem slobodnog tržišnog gospodarstva. Kroz promatrano razdoblje razvoju grafičke industrije, isto kao i razvoju tržišnog gospodarstva pridonijele su brojne inovacije, kako tehničke tako i političke, zakonodavne i društvene. U fokusu ovog predavanja je razvitak marketinške filozofije, njene prakse i teorije kroz čiju prizmu se želi razmotriti razvitak suvremene grafičke industrije. Ona je u isto vrijeme i subjekt i objekt implementacije dosadašnjih generacija marketinške filozofije. Cilj je predavanja prikazati razvoj temeljnih marketinških koncepcija, kao i funkcija marketinga te njena korelacija s razvojem industrijskog načina proizvodnje u protekla dva stoljeća. Kako marketinga nema bez slobodne razmjene, prikazat će se različite tržišne strukture radi isticanja slobode djelovanja tržišnih mehanizama u kontekstu kojih djeluju slobodno ili manje slobodno tržišne sile ponude i potražnje. Kroz kronološki pregled razvoja tržišnih gospodarstava, u kontekstu novog vala globalizacije započetog potkraj prošlog milenija, prikazat će se valovi dominacije različitih čimbenika okruženja na razvoj tržišnog gospodarstva, a tako i na pokretanje novih generacija marketinga. Na taj način će se dati obrisi uvjeta u kojima se razvijala grafička industrija, kako u Svijetu tako i u Hrvatskoj - jučer, danas i sutra. Od kraja 1980.-ih do danas u Hrvatskoj i Svijetu dogodile su se i događaju se brojene promjene: političkog, zakonodavnog i gospodarskog sustava te brojne tehnološke promjene, koje utječu na razvoj marketinga. Danas je glavni proces transformacija tradicionalnog u digitalni marketing.

grafička industrija, Industrija 4.0, Marketing 4.0, transformacijamarketinga

nije evidentirano

engleski

GRAPHIC INDUSTRY THROUGH PRISM OF MARKETING 4.0

nije evidentirano

Graphics Industry, Industry 4.0, Marketing 4.0, transformation of marketing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

14-15.

2019.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

23rd International Conference on Printing, Design and Graphic Communications Blaž Baromić 2019

Mikota, Miroslav

Senj: Hrvatsko društvo grafičara

9-771848-614001

1848-6142

Podaci o skupu

23. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

pozvano predavanje

11.09.2019-14.09.2019

Senj, Hrvatska

Povezanost rada

Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti