Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo (CROSBI ID 276481)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Hrustek, Larisa ; Kutnjak, Ana ; Križanić, Snježana Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo // CroDiM, 3 (2020), 1; 98-106

Podaci o odgovornosti

Hrustek, Larisa ; Kutnjak, Ana ; Križanić, Snježana

hrvatski

Promjene u marketinškim procesima pod utjecajem digitalne transformacije s fokusom na korisničko iskustvo

Očekivanja korisnika u ovo digitalno doba postaju sve veća. Korisnici mijenjaju svoje navike, one postaju sve složenije, a na organizacijama je da ih uspješno prate. Poznavanje korisnika za organizaciju predstavlja izazov zbog kojeg one u svoje poslovanje uvode inovacije kako bi nadišle konkurenciju na tržištu i samim time postale prvi izbor korisnika. Usmjerenost na korisnika, upravo je jedan od fokusa digitalne transformacije. Ona mijenja sferu poslovanja organizacija uzimajući u obzir komunikaciju i suradnju s korisnicima te ih uključuje u sve procese poslovanja. Poslovni procesi su predmet inovacija te se u kontekstu digitalne transformacije očekuje njihova modifikacija i potpuna prilagođenost tržištu te potrebama korisnika. Predmet analize članka predstavljaju promjene koje se javljaju u marketinškim procesima s ciljem poboljšanja korisničkog iskustva. Istraživanje je provedeno temeljem analize postojeće literature koja naglasak stavlja na digitalnu transformaciju i korisničko iskustvo. Cilj članka je istražiti ulogu i pojam usredotočenosti na klijenta u kontekstu digitalne transformacije marketinških procesa.

digitalna transformacija, marketinški procesi, korisničko iskustvo, usmjerenost na korisnika

nije evidentirano

engleski

Changes in marketing processes by impact of digital transformation with a focus on customer experience

nije evidentirano

digital transformation, marketing processes, customer experience, customer centricity

nije evidentirano

Podaci o izdanju

3 (1)

2020.

98-106

objavljeno

2584-7236

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti