Društveno poduzetništvo (CROSBI ID 786463)
Druge vrste radova | ostalo
Podaci o odgovornosti
Perić, Julia
hrvatski
Društveno poduzetništvo
U Hrvatskoj se o društvenom poduzetništvu značajnije raspravlja tek u zadnjih desetak godina, iako se koncept djelovanja može prepoznati u naporima civilnog sektora da vrati socio-ekonomsku ravnotežu u zajednici nakon Domovinskog rata. Dok se u svijetu ovaj model poslovanja sve više popularizira jer izjednačuje ekonomsku i društvenu vrijednost, Hrvatska se još uvijek suočava s različitim problemima poput nerazumijevanja samog koncepta (socijalna /društvena vs. okolišna vs. ekonomska dimenzija), nepostojanja konkretnog zakonodavnog okvira, nepreuzimanja odgovornosti za poticanje društvenog poduzetništva od strane institucija koje se bave društvenim i socijalnim pitanjima. U Europskoj uniji, društveno poduzetništvo je prepoznato kao važan izvor stvaranja dodatne društvene vrijednosti kroz aktivnosti više od 2, 8 milijuna društvenih poduzeća (10% svih poduzeća) i više od 232 milijuna članova socijalnih zadruga, uzajamnih društava i sličnih subjekata u kojima djeluje više od 13, 6 milijuna zaposlenih (što čini oko 6, 3% radno sposobnog stanovništva u Europskoj uniji) i više od 82, 8 milijuna volontera (čiji su sati ekvivalent 5, 5 milijuna radnika na puno radno vrijeme)
Društveno poduzetništvo, društvena poduzeća, poduzetnički ekosustav
nije evidentirano
engleski
Social entrepreneurship
nije evidentirano
Social entrepreneurship, social enterprise, business ecosystem
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Izvješće o malim i srednjim poduzećima u Hrvatskoj – 2019. uključujući rezultate GEM – Global Entrepreneurship Monitor istraživanja za Hrvatsku za 2018. godinu
2019.
nije evidentirano
objavljeno
1848-3526