Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Zadovoljstvo poslom i sigurnost radnog mjesta važnije od plaće (CROSBI ID 276277)

Prilog u časopisu | popularni rad

Laškarin Ažić, Marina Zadovoljstvo poslom i sigurnost radnog mjesta važnije od plaće // UT (Zagreb), 66 (2018), Ožujak; XX-XX

Podaci o odgovornosti

Laškarin Ažić, Marina

hrvatski

Zadovoljstvo poslom i sigurnost radnog mjesta važnije od plaće

U današnjim tržišnim uvjetima gdje gosti znaju što je vrijednost za novac i gdje je dobiti, radnici zauzimaju središnju ulogu jer kvalitetu usluge, gosti prije svega percipiraju kroz radnike i njihov odnos s njima. Ako se na ukupno zadovoljstvo gostiju promatra kao rezultat zbrojeva (ne)zadovoljstva pojedinačnih susreta s radnicima, dolazi se do zaključka da zadovoljstvo gosta uvelike ovisi o onima tko uslugu isporučuje. Istraživanja su dokazala da kvaliteta radnika i njihov utjecaj na kvalitetu usluge, predstavlja ključan čimbenik za postizanje konkurentske prednosti. Radnik koji se percipira kao kvalitetan mora posjedovati niz vještina i kompetencija. Radnici osim što trebaju razumjeti osjećaje gostiju (emocionalna inteligencija) oni moraju biti svjesni vlastitih riječi i utjecaja vlastitog ponašanja (neverbalne komunikacije) na zadovoljstvo gosta. Što bi značilo da svakodnevno moraju zaboravljati na vlastite probleme i činiti druge zadovoljnima (menadžere, kolege i goste). Od kvalitetnog radnika se očekuje da bude glumac jer je gosta potrebno animirati, oduševiti i nasmijati, da je dobro upoznat s hotelskom procedurom, politikom i organizacijskom kulturom, da zna više jezika, da pokazuje želju za radom, da je spreman učiti, surađivati i slušati nadređene. Jedan visokokvalificiran radnik pretpostavlja se da je i visokokvalitetan kadar, međutim, njegova kvaliteta rada s gostom nije određena kvalifikacijskom strukturom, već zadovoljstvom poslom.

kvaliteta usluga ; kvaliteta rada

nije evidentirano

engleski

Job satisfaction and safety are more important than salary

nije evidentirano

service quality ; quality of work

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66 (Ožujak)

2018.

XX-XX

objavljeno

1330-6766

Povezanost rada

nije evidentirano