Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije (CROSBI ID 432272)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Tununković, Stela
Olčar, Diana
hrvatski
Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije
Dobrobit odgajatelja je tema o kojoj se dovoljno ne govori.Zbog velike količine vremena koju odgajatelji provode s djecom, ona utječe i na dobrobit djece. U ovom radu ispitivana je dobrobit odgajateljica prema modelu PERMA (Seligman, 2011).Prema PERMA-i osobe koje doživljavaju visoku razinu dobrobiti ili psihološkog cvjetanja često doživljavaju pozitivne emocije, angažiranost, pozitivne odnose, smisao i uspjeh. Istraživanje je provedeno metodom polustrukturiranog intervjua. U intervjuima je sudjelovalo pet odgajateljica dječjeg vrtića Radost u Jastrebarskom i Desincu različite dobi i staža. Pitanja za intervju smišljena su za potrebe ovog istraživanja tako da podjednako bude ispitana svaka od dimenzija modela PERMA. Rezultati dobiveni provedenim intervjuima ukazuju da odgajateljice doživljavaju visoku razinu dobrobiti prema svakoj od ovih dimenzija.
dobrobit, odgajateljice, istraživanje, PERMA model, intervju
nije evidentirano
engleski
Preschool teachers' well-being according to the "PERMA" - positive psychology Educators' well- being according to the "PERMA" model
nije evidentirano
well-being, preschool teachers, research, PERMA model, interview
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
08.07.2019.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Učiteljski fakultet, Zagreb
Zagreb