Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije (CROSBI ID 432272)

Ocjenski rad | diplomski rad

Tununković, Stela Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije / Olčar, Diana (mentor); Zagreb, Učiteljski fakultet, Zagreb, . 2019

Podaci o odgovornosti

Tununković, Stela

Olčar, Diana

hrvatski

Dobrobit odgajatelja prema modelu "PERMA" iz pozitivne psihologije

Dobrobit odgajatelja je tema o kojoj se dovoljno ne govori.Zbog velike količine vremena koju odgajatelji provode s djecom, ona utječe i na dobrobit djece. U ovom radu ispitivana je dobrobit odgajateljica prema modelu PERMA (Seligman, 2011).Prema PERMA-i osobe koje doživljavaju visoku razinu dobrobiti ili psihološkog cvjetanja često doživljavaju pozitivne emocije, angažiranost, pozitivne odnose, smisao i uspjeh. Istraživanje je provedeno metodom polustrukturiranog intervjua. U intervjuima je sudjelovalo pet odgajateljica dječjeg vrtića Radost u Jastrebarskom i Desincu različite dobi i staža. Pitanja za intervju smišljena su za potrebe ovog istraživanja tako da podjednako bude ispitana svaka od dimenzija modela PERMA. Rezultati dobiveni provedenim intervjuima ukazuju da odgajateljice doživljavaju visoku razinu dobrobiti prema svakoj od ovih dimenzija.

dobrobit, odgajateljice, istraživanje, PERMA model, intervju

nije evidentirano

engleski

Preschool teachers' well-being according to the "PERMA" - positive psychology Educators' well- being according to the "PERMA" model

nije evidentirano

well-being, preschool teachers, research, PERMA model, interview

nije evidentirano

Podaci o izdanju

55

08.07.2019.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Učiteljski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Obrazovne znanosti, Psihologija