Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Upoznaj samoga sebe! (Nosce te ipsum!) (CROSBI ID 66204)

Prilog u knjizi | ostalo | domaća recenzija

Ačkar, Jelena ; Benjek, Ivana ; Čilić Burušić, Lidija ; Jurić, Dunja ; Sladić, Tea ; Vukmanović, Božica Upoznaj samoga sebe! (Nosce te ipsum!) // Vrtuljak igara – verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno- jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine / Halačev, Slavenka (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2016. str. 138-182

Podaci o odgovornosti

Ačkar, Jelena ; Benjek, Ivana ; Čilić Burušić, Lidija ; Jurić, Dunja ; Sladić, Tea ; Vukmanović, Božica

hrvatski

Upoznaj samoga sebe! (Nosce te ipsum!)

Igra je temeljni oblik aktivnosti u kojoj djeca uče i usvajaju različite emocionalno-socijalne i govorno-jezične vještine. Aktivnosti kojima se potiču prepoznavanje i iskazivanje emocija osobito su važne u odgoju i obrazovanju djece, a pogotovo djece oštećena sluha i/ili govora. Osim što su takve aktivnosti usmjerene na emocionalni razvoj djeteta, one također pomažu učenicima u razvoju ranih društvenih odnosa, promicanju socijalizacije, razvoju govora i rješavanju problema koji nastaju zbog pogrješnog prepoznavanja ili neprimjerenog iskazivanja emocija. U igri djeca usvajaju značenje različitih osjećaja i prepoznavanje osjećaja kod sebe i drugih. Upotrebom različitih riječi za mnogobrojne emocije, razgovorom s vršnjacima i odraslima o njima, u djece se potiče jezično izražavanje. Uloga emocija stoga je usko povezana s interesima i potrebama djeteta. Djeci se treba pružiti mogućnost da izraze svoje emocije. S pomoću igre koja odgovara djetetovim sposobnostima moći ćemo stvoriti mjesto na kojem dijete ne će samo iskazati svoje interese i potrebe (Huizinga, 1992.) nego će moći slobodno izraziti svoje emocije te formirati stav o određenim vrjednotama modernog društva kao što su tolerancija, poštovanje i dječja prava. Jedan od načina na koji to možemo postići jest s pomoću pričanja priča jer ćemo tako djecu na kreativan način potaknuti na iskazivanje vlastitih misli i osjećaja. Glavni cilj igara u ovom poglavlju jest poticanje socijalno-emocionalnog te govorno-jezičnog razvoja djece. To je postignuto s pomoću različitih igara koje su smišljene tako da djeci budu zabavne, ali i da ih potaknu na iskazivanje primjerenih emocija u različitim socijalnim situacijama s pomoću što kreativnijih aktivnosti. Jednako tako, te aktivnosti omogućuju djeci proširivanje vokabulara učenjem novih riječi i njima pripadajućih značenja. Igre su namijenjene učenicima različite dobi. Primijenjene su različite metode i pristupi, od individualnog rada, skupnog rada, rada u parovima pa do igranja uloga.

Učenje kroz igru, socioemocionalni razvoj, govorno-jezični razvoj, verbotonalna metoda

nije evidentirano

engleski

Get to know yourself! (Nosce te ipsum!)

nije evidentirano

Learning through play, socio-emotional development, speech-language development, verbotonal method

nije evidentirano

Podaci o prilogu

138-182.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vrtuljak igara – verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno- jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine

Halačev, Slavenka

Zagreb: Školska knjiga

2016.

978-953-0-51712-7

Povezanost rada

Logopedija, Obrazovne znanosti, Pedagogija, Psihologija