Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mozgalice (CROSBI ID 66203)

Prilog u knjizi | stručni rad | domaća recenzija

Bakota, Koraljka ; Bednjanec Vuković, Aleksandra ; De Vrgna, Karolina ; Dodig-Stanić, Silvija ; Gatara, Marina ; Jurić Vukelić, Dunja Mozgalice // Vrtuljak igara – verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno-jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine / Halačev, Slavenka (ur.). Zagreb: Školska knjiga, 2016. str. 84-137

Podaci o odgovornosti

Bakota, Koraljka ; Bednjanec Vuković, Aleksandra ; De Vrgna, Karolina ; Dodig-Stanić, Silvija ; Gatara, Marina ; Jurić Vukelić, Dunja

hrvatski

Mozgalice

Učenje je proces koji čovjek od najranije dobi prihvaća s radošću. S polaskom u školu ono postupno dobiva negativnu konotaciju i mnogima postaje zamorno i naporno. Jedan od načina kojima možemo otkloniti taj problem jest naučiti učiti sa zadovoljstvom i užitkom u igri. U igri dolazi do potvrđivanja i upoznavanja samoga sebe. Samopotvrđivanje je snaga, pokretač koji dijete pokreće na nove aktivnosti s pomoću kojih razvija motoričke i intelektualne sposobnosti, stvaralaštvo, radne navike, moralne i estetske norme, interese i emocionalni život. Primjena igara u nastavi dobar je način povećanja motivacije učenika, razvijanja socijalnih vještina učenika, ali i proširivanja znanja na djeci zanimljiv i primjeren način. Iako se igre najčešće upotrebljavaju u uvodnome ili završnom dijelu nastavnog sata, kao i češće na satima ponavljanja i usustavljivanja gradiva, dobro pripremljene igre mogu se primjenjivati i pri obradbi novih nastavnih sadržaja. Tijekom igranja suradničkih igara kojima se potiču kognitivne sposobnosti, kreativnost i govorno-jezične vještine u učenika treba razviti spoznaju da njihovo pojedinačno zalaganje ovisi o tome hoće li i kako biti ostvaren cilj. Učitelji ili rehabilitatori stoga moraju svojom kreativnošću smisliti što zanimljivija rješenja zadataka. Ravnopravnim sudjelovanjem djece u suradničkim igrama jača se i međusobno poštovanje učenika. Uz kompeticiju i međusobno poštovanje, učenici razvijaju maštu i estetsku dimenziju uz razvoj osjetilnosti, objektivnoga i subjektivnog iskustva, znanja i osjećaja, inteligencije i afektivnosti.

Učenje kroz igru, kreativnost, govorno-jezični razvoj

nije evidentirano

engleski

Brain teasers

nije evidentirano

Learning through play, creativity, speech and language development

nije evidentirano

Podaci o prilogu

84-137.

objavljeno

Podaci o knjizi

Vrtuljak igara – verbotonalne edukacijske igre za poticanje kognitivnog i govorno-jezičnog razvoja djece od 6 do 13 godine

Halačev, Slavenka

Zagreb: Školska knjiga

2016.

978-953-0-51712-7

Povezanost rada

Logopedija, Obrazovne znanosti, Pedagogija, Plesna umjetnost i umjetnost pokreta, Psihologija